Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Nee maar zag dat ze sindsdien niet meer had gepost dus vroeg me af of er een verband was.

1 like

Ik ben een bedrijf als life coach aan het opzetten (lifecoachworden.nl)inclusief een extra handeltje in etherische oliën zodat ik volgend jaar ook een stacaravan kan aanschaffen in Bakkum. Maar eigenlijk vooral zodat Tim Hofman op de koffie komt. Kortingscode STAYINGALIVE. :triumph: Al ben ik wel serieus bezig om iets op te zetten en dat kost veel werk na het opstarten van een nieuw schooljaar.

13 likes

Ik weet niet meer wie er met de tip kwam, maar er staan hier 4 basilicumplantjes in hun eigen pot te shinen, in de hoop dat er een keer een supermarktbasilicumplant het langer uithoudt bij mij

3 likes

Ik weet niet meer wie, en volgens mij mist er een letter maar dacht dat er een forummer zo heette. Op te halen in Rotterdam.

9 likes

@safkina

1 like

ja - 1 letter :cry:

2 likes

Dik. Een van de redenen dat ik in Belgie wil wonen

1 like

Elke x post iemand iets cools over Belgie en dan denk ik " ik pak nu mn koffers en ik ga daar heen Samson here i come"

5 likes

Vergeet niet te kloppen!!

4 likes

Nog zo iets geweldigs. De bel doet het daar niet. Zon hekel aan de bel.

12 likes

Ja ik ook. Heb er ook geen

1 like

Hahaha @Vaiana ik was aan het lezen op het forum en mijn vriend keek mee. Jij kwam voorbij en hij begon spontaan te zingen: Vaiana… make waaaay, make waaay! Vaiana from Motunui…

3 likes

uyKgrYk

2 likes

Nou… @grace

Arnon Grunberg: ‘Ik geloof niet dat mensen mij eigenhandig gaan vergassen’ https://www.nu.nl/weekend/6075109/arnon-grunberg-ik-geloof-niet-dat-mensen-mij-eigenhandig-gaan-vergassen.html (via @NUnl)

4 likes

@PrincessPeach The Princess is in our castle, kom er nu pas achter dat ze Peach heet…

3 likes

:joy::joy: jammer dat het kindermaatjes zijn!

1 like

Ja hè, het is wel echt leuke kleding van Nintendo

1 like

10 likes

“Ziet er erg mooi uit” :sob:

18 likes

Wat een mooie veenmol