Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

aan @Dazed haha

1 like

Omg de koffieguy + film, ik ga dit asap kijken!

1 like

Neeeee

Haha dit is echt vreselijk :sob:! Maar ik moet er ook om lachen :joy:

1 like

Hahaha omg neeeeee dit is net alsof iemand een sinterklaassurprise heeft gemaakt van dat schilderij :joy:

1 like

Het is over 33 minuten 26 juni…

Maar aan @GEEZ natuurlijk

13 likes

Hahahaha nee joh hoe blijft dit gebeuren? :joy:

Hahaha :joy::joy:

We hebben Texels bier in de koelkast liggen :grimacing:

2 likes

Ik weet niet of je een kinder wens hebt @Krabsalade haha.

12 likes

Ach het is stretch. Dus ze kan het altijd nog zelf aantrekken.

14 likes

Ik heb laatst The Secret of Kells gekeken en poes @PangurBan kwam me zo ontzettend bekend voor, maar ik kon niet verklaren waarom. Ben er nu dus achter!

Hihi :smiling_face_with_three_hearts:. Wat vond je van de film?

Leuk! Maar ben meer een Song of the Sea-fan!

2 likes

Jaaaa Song of the sea is ook mijn favoriet!

1 like

Ja een Vlaamse Jeroen die ik ken postte dit ook al! Maar hij is dan weer niet echt een Echte Jeroen vind ik. Belgische en Nederlandse Jeroenen zijn wel anders op subtiele manieren denk ik. Zo zie je maar weer dat er heel wat valkuilen zijn in onze interculturele communicatie. Misschien een leuk scriptie onderwerp voor een gemotiveerde student Cultural and Language Analysis Studies met een minor in Regional Differences.

7 likes

Bijna elke keer als ik op Facebook kijk moet ik aan @monkeyslut denken want ze staat vaak in mijn ‘mensen die je misschien kent’ haha.

1 like

@Penny_Lane Moet hierbij aan jou denken haha!
2 likes

bij mij ook! Waarom wil Facebook dat we vrienden worden

bij mij ook! net als @Ovenschaal & @Suvi. komt volgens mij omdat we elkaar onlangs op insta toegevoegd hebben en dan is toch allemaal aan elkaar gelinkt a.k.a. we worden afgeluisterd :joy: