Hahahaha awwww ja ik wil nog steeds heel graag een hond, maar uiteindelijk heb ik toch, hoe pijnlijk het ook was, geaccepteerd dat het waarschijnlijk toch te krap hier zou zijn voor een hondje en dat ik te weinig tijd voor hem zou hebben Maar een konijn is wel goed te doen! Mijn zus heeft er ook eentje en het is een stuk makkelijker te onderhouden en voor te zorgen dan een hond, dus ik zou je er zeker niet door laten weerhouden! Het enige dat mijn zus zegt is dat ze wel heel veel poepen dus daar zou ik wel op letten.
Ahh ja ik snap dat het dan wat lastiger is haha, maar daarna zou ik het zeker gewoon overwegen! Het is echt goed te doen en je hoeft ze gelukkig ook niet uit te laten in de regen
Ik dacht eerst dat @Gast echt een gast was. Dus een gastgebruiker (volgens mij had je dat wel eens op fora’s, dat je als gast een reactie kon plaatsen). Maar Gast is gewoon een echt account.
Dat was in eerste instantie ook de bedoeling ik had in het begin ook een hele standaard avatar maar dat werd een beetje saai
maar maar konijntjes willen liever met zijn tweeën zijn
Super
Ik denk aldoor bij het zien van @Gast haar avatar dat die vrouw dan roept: heee GAST! En dan, psssttt, gaat spuiten met die spuitbus in diegene z’n gezicht haha. Teveelfantasie.nl
Hahahaha het is wel grappig
Even mijn advocaten bellen.
@TanteBetje, ik kon ze niet laten liggen. Hopelijk gaan ze het bij mij net zo goed doen als bij jou
Oh wat sta ik er lekker shiny bij zeg waar ben ik?
Maasmechelen Village! Als bewaker van je shop.
Leuk! Ik moet nog 80 dagen wachten hahaha
Ja het is een beetje laat om ze te zaaien, maar ze houden van warmte, dus het komt hopelijk nog wel goed! Laat je het weten?
Op het zakje staat tot eind juni. Zal het laten weten!