Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

@Dombo zocht jij deze niet? Of was dat iemand anders? Hij staat in ieder geval op vinted (domme app van die domme kut reclame waar ik helaas verslaafd aan ben)

2 likes

Oh, ja!! Heel erg bedankt voor de tag, ga meteen Vinted downloaden haha

1 like

Heyyyy @Otzi

16 likes

Nu tijdens het werk aan @EllaFitzgerald

7 likes

Ah, heel mooi nummer :heart:
Leuk, want voor m’n gevoel heb ik niet of nauwelijks interactie met jou gehad hier, dus leuk dat je me herinnerde :blush:

Ja mooi nummer inderdaad. Ja moest meteen aan je denken haha

Ik heb dankzij dit forum al heel wat “brownies per post” verstuurd.

En heb ik er zojuist een naar mijzelf verstuurd? ojazeker

31 likes

Haha, ik vroeg gisteren om tips voor een cadeautje voor mijn vader als hij z’n vierdaagse heeft uitgelopen. Wilde eigenlijk geen chocola doen, maar m’n pa houdt wel van baksels, dus uiteindelijk ook maar de brownies per post gekozen :joy:

Nu wil ik eigenlijk ook een doosje ‘naar mijn vriend’ sturen, zodat we ze hier in huis ook hebben.

1 like

@Trenchcoat Hier kom je echt nooit meer vanaf. :joy: Volgens mij is er hier ook nog iemand die met Maxim gerotzooid heeft. :eyes:

3 likes

Whahaha ik ken niet meer :joy: man man man wil never forget dat ie me heeft ingesmeerd en appjes heeft gestuurd dat ie lekker in bad ging :joy:

10 likes

Hoe heb ik dit gemist dit klinkt als een nachtmerrie

7 likes

Haha is al een paar jaar geleden en heb het stiekem verdrongen :joy:

4 likes

Snap ik wel met zo’n trauma

1 like

haha en heb je een doosje “naar je vriend” gestuurd?

Nog niet haha! Ga ik komende week doen denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

@GEEZ
Ik zie ineens telkens een busje met de achternaam van je vriend (man!) bij ons in de buurt en dan moet ik aan jou denken en nu zag ik vandaag ook nog een vestiging van dat bedrijf van dat busje, najaaaaa.

2 likes

Oehhh. Hahaha

2 likes

Niet @monkeyslut?

Nee ik ken wel modern family, friends en HIMYM haat ik.

2 likes

Nieuwe collega stelt zichzelf per mail voor, werkte hiervoor bij een bedrijf in Woerden. Dus @Zemraluani