Neegrapje, geniet ervan!
Iets te lang nagedacht over wat “smetvre es en huid” betekende voor ik de rest las…
van de makers van RUMAG
omg wie en welke? vertel me alles
Ik pm je even!
@anon76889665 ik moet steeds aan jou denken als ik Dreamschool kijk en Amina zie. Ik weet niet of je dat leuk vindt of niet maar ik heb jou dus steeds in mijn hoofd
Haha, ik ga echt eens opzoeken wie en wat dat is want ik krijg dit de laatste tijd vaker te horen
Ik zag dit op Instagram en las het op het eerste gezicht als ‘dode cavia’ Toen pas realiseerde ik me hoeveel dit forum in mijn onderbewustzijn zit hahaha
Een collega stuurde afgelopen week ineens het “nieuwtje” dat je kan bestellen bij Cinnabon, en ik zie op Instagram ook ineens veel mensen kaneelbroodjes maken. Ik heb dan meteen een vermoeden dan ze forummen, of in ieder geval naar Mascha kijken.
Snel! Zet je profiel op prive!
Ineens moet ik denken aan Slenteraar, kent iemand haar nog? Een (volgens mij?) Vlaams meisje dat soms erg poëtisch uit de hoek kon komen.
Poëtisch is wel netjes omschreven ja
Ja ik moest laatst ook aan haar denken. Ze is niet Vlaams trouwens. Ik heb haar wel eens ontmoet haha.
Ik heb nooit The big bang theory of How i met your mother gezien, maar genoeg berichten op het forum gelezen van mensen die het verschrikkelijk vinden. Daardoor denk ik eigenlijk meteen al ‘mehh’ als iemand zegt daar fan van te zijn.
Geen idee wat voor humor het is en wat ik er zelf van vind, maar het klinkt nou ook niet echt aantrekkelijk om eraan te beginnen, als zoveel mensen zeggen dat het niks is.
Maar maar maar het is fantastisch
Noo dit zijn juist geweldige series. Vooral als je iets verder doorkijkt dan alleen seizoen 1.
Himym is zelfs mijn favoriete serie ooit. Omdat het niet alleen maar comedy is maar ook een verhaal heeft met een beetje drama. Ik vind de afleveringen gewoon goed in elkaar zitten. En Big Bang Theory had ik echt geen verwachtingen van, maar ik ging toch ook wel van de karakters en het verhaal houden na een poosje.