Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ik heb het niet volgehouden om alle seizoenen te kijken maar vond het best leuk! Ik vind modern family (lievelings) en HIMYM (muv de laatste seizoenen) wel leuker

Elke keer als ik bij draadstaal die dronken priester zie denk ik aan @Hatsmetflats

7 likes

De enige reden dat ik het ben gaan kijken is omdat mijn crush het destijds leuk vond. Is uiteindelijk niets geworden met hem. Het bleek dat hij geen humor had.

1 like

Ik zag dit en dacht: huh heeft @Oprah een podcast? Vergeten dat er nog een andere Oprah is :joy:

10 likes

Hahaha wow goals

1 like

:scream::scream:

2 likes

Ik moest aan @Vaiana denken, want ik zag bij het Kruidvat sieraden van Disney hangen. Heel subtiel van zilver. En toen dacht ik: ohh zou Vaiana dit weten?!?! En misschien houd je alleen van Disney films :whistling:

4 likes

ik neem aan dat je niet de laatste aflevering bedoelt!!!

Oeehhh :heart_eyes:

1 like

Ik ben benieuwd hoe het met de forummers gaat die betrokken waren bij de Annic gate, een van de forumdokters en degenen die ik ook wel kende maar waarvan ik vergeten ben wie het precies zijn/waren. Hoop dat ze hier weer zitten onder een andere naam.

14 likes

Ik denk elke keer als ik de waterkoker vul aan het forum, omdat ik inmiddels dagelijks controleer of er geen dode muizen inzitten. :pensive:

7 likes

Zat net ook te kijken wie ik nu mis, kan ze niet meer taggen… Hopelijk komen ze inderdaad weer terug

1 like

25 likes

Alweer een titel gejat?!?!?!

2 likes

Ik opende youtube en zag ineens Kaya - shit hit the fence - Quintana in de thumbnail van een filmpje van de Telegraaf.

De Telegraaf ook echt :face_with_monocle:

7 likes

Heb je deze filmpjes al gespot @Vaiana?

https://www.culy.nl/nieuws/pixar-recepten-films/

1 like

Oehhh :drooling_face:

Die Kaya kom ik dus dagelijks tegen op allerlei platforms voor vrouwelijke ondernemers, waar ze nogal pushy is over haar bedrijf en vaak heel onvriendelijk reageert op allerlei mensen. Ik kan me vaag herinneren dat ik haar hier ook niet echt sympathiek vond!

5 likes

@Lemongrab Jij poste ooit toch dat je vriend eieren voor de lol eien noemde o.i.d.? Om een of andere reden ben ik het sindsdien ook eien gaan noemen in mijn hoofd en nu klinkt eieren als een woord wat helemaal niet bestaat :sob: en nu denk ik steeds “huh wat is het nou eieren of eien” ik heb het zelfs een keer gegoogled :sos:

27 likes

Hahaha. Ik liet dit hem lezen en hij is heel trots. ‘Een van de grootste prestaties van mijn leven.’ En de opdracht om deze gif als reactie te sturen.
ezgif.com-video-to-gif

41 likes