Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Dit vond ik zo’n interessant boek! Moest ook aan @GEEZ denken maar abstract want ik was haar nickname natuurlijk vergeten. Mooi dat ik dit lees want ik wist niet dat die chick ook Youtube doet, mijn avond is weer gevuld.

Vond de Engelse titel trouwens heftiger “Smoke gets in your eyes”

2 likes

Haar filmpjes zijn echt interessant en heel duidelijk, kan je je avond wel mee vullen haha

1 like

Ja wat een goudmijn, dankjewel voor de tip! Ik heb maar vast een flinke koffie gezet, echt al die filmpjes zien er interessant uit haha.

1 like

Het hele verhaal over de cavia weet ik niet eens precies en heb ik ook niet echt meegekregen. Maar gezien de vergelijking veel voorkomt hier gebruikte ik hem gisteren in een random gesprek.

Neenee je mag ook echt zeggen wat jou dwars zit. De ene dode cavia is de andere niet. Of hamster. Whatever. Alles is even erg.
Huh? Cavia?
Sta je dan met je goede gedrag.

4 likes

En de nacht doorgekomen? Haha

1 like

Ik ben inmiddels op zoek naar haar andere boeken, echt een leuke vrouw met een fijne manier van onderzoeken en vertellen over de dood.

1 like

Ja vervelende is dat ik niet graag ofja eigelijk helemaal niet Engelse boeken lees dus heb aan haar andere boeken niet veel.

Wij gebruiken haar filmpjes op het werk ook wel eens bij open dagen.

1 like

Even tussendoor, maar ik vond het boek van Mary Roach: The curious life of human cadavers’ ook een aanrader als je in dit onderwerp geïnteresseerd bent. Ik ga ook even dat boek wat jullie noemden opzoeken!

Oh dank je, die ga ik even zoeken! Ik was niet specifiek geïnteresseerd in het onderwerp verder, maar ik browse vaak de NYTimes boekenlijsten als ik even niet weet wat ik wil lezen en kwam dit boek tegen, puur toeval dus eigenlijk, maar het is zeker fascinerend.

1 like

Ja, het is bij mij ook meer de manier van schrijven (niet te zwaar, interessante feitjes, beetje humor). Beetje typisch populair science boek.

Precies, non-fiction light is echt lekker soms voor tussendoor. Ik lees heel veel en bijna alleen maar fictie, zo’n nuchter boek waar ik nog eens iets van leer is altijd wel fijn.

Ieeeelllll, nu kan ik nergens anders meer aan denken als m’n ouders idd tevreden over de puzzel strijken :joy:

8 likes

Hahahaha that’s me! :joy: Ik vind deze foto van otzi wel fijner dan die verteerde versie die je normaal altijd ziet als je mijn forumnaam googelt haha :sweat_smile:

4 likes

Die foto is vgm genomen vlak voordat je het koningslied ging grunten.

11 likes

Hahahaha hij hoeft eigenlijk alleen nog maar een iron Maiden shirt aan. Vooral die paardenstaart is heel erg metal eigenlijk :joy:

1 like

Ik krijg heel vaak deze advertentie op insta

En ik moet dan altijd aan het kind van @360 denken openen of andere manier :thinking:

1 like

Ik zie net dat Caroline Calloway haar ‘antwoord’ op Natalie’s stuk gratis beschikbaar heeft gemaakt op haar website en moest daardoor aan @grace denken. Dankzij jou volg ik haar, en het blijft een bizar verhaal. Ze is deels hatewatch/irritainment en deels wil ik haar leven…

1 like

Ik zag net m’n boi Jort Kelder weer op tv @Slaapmuts . Nu denk ik steeds aan jou daardoor

1 like

Hahaha! Ik krijg deze zelf ook vet vaak en ik vind het ook een heel tof ding! :sunglasses:

Ja ik heb het ook gelezen! Vond het verrassend goed trouwens. Ze heeft nu ook een onlyfans voor naaktfoto’s :joy:

1 like