Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ik moest gisteren denken aan de NOT en dat @Lentex en ik elkaar steeds op de hoogte hielden “hier loop ik nu!! waar ben jij??”

En dat ik niet echt naar die plekken kon om te zwaaien want kon niet aan m’n vrienden uitleggen waar ik jou dan van zou kennen hahaha

Dus uiteindelijk hebben we elkaar gemist :grimacing:

1 like

Hahaha ja dat was spannend en stiekem tegelijk. Volgend jaar nieuwe poging? :hugs:

1 like

Oh nou, ik vind dit nog wel meevallen. Ben niet zo van de grote merken prints maar is alsnog best basic toch?

oh, dr. nefario!
jammer dat zij er niet meer is (denk ik?)

:raising_hand_woman:t2:

11 likes

ah haha, ik dacht nog toen ik het postte ‘waarschijnlijk weet ik gewoon weer van niks’

leuk dat je er nog bent!

1 like

:scream: Jij bent toch al heel lang Brum?

Ja sinds dit forum maar daarvoor dus niet, of bedoel je iets anders?

Ik had het idee dat Brum ook op EGF er al was. Maar niet dus

Ik liep langs een konijnenopvang

63 likes

@Oprah deze kwam net voorbij op m’n instagram:

1 like

Oeeeeeee :ok_hand:t3:

@Suvi ik zit net op een site voor borduren te kijken en kom ik jou daar opeens tegen! ik zag dit en dacht gelijk ha dat is suvi! ik zit echt teveel op het forum dat ik in het gewone leven avatars begin te herkennen en gelijk de naam van de forummer erbij weet :joy:

20 likes

Bij een aflevering van First Dates vertelde een vrouw allergisch te zijn voor kiwi’s dus toen dacht ik natuurlijk direct aan @Egel

Ik zag net dit op Reddit en moest denken aan de forummer die dit filmpje naar haar docent stuurde. Alleen wie was dat ook alweer? :smile:

29 likes

Dit is geen forummer denk ik…

12 likes

@Vaiana we wilden karaoke gaan doen en toen kwam je voorbij bij de suggesties.

10 likes

Leuk!

Ik hoor net James Blunt op de radio en die man is nu voor altijd onlosmakelijk verbonden aan @Otzi. Moest ik uitleggen aan mijn moeder waarom ik zat te grinniken.

5 likes

Hahahaha :joy: Omg ik vind dit echt te grappig om te lezen. Het is wel echt een eer om met James Blunt geassocieerd te worden hahaha

2 likes