Ik probeer elke dag 10 000 stappen te doen, maar ik vind het zo irritant dat het al vroeg donker is. Ben net terug en het is precies al 22u .
Deze mooie zonnebloemen gezien.
Wie gaat er morgen ik wil heel vroeg gaan, ben de korte avonden nu al zat
Ik! Ik ga een dag/nachtje weg en volgens mij kan je daar super mooi wandelen
Omdat het steeds zo vroeg donker is en ik dan niet meer ga ben ik nu maar vast geweest was vet chill!
Ooo vanochtend was ik heel vroeg gegaan! Rond 8 uur. Het was zo fijn.
En nu begint mn chaos en hectiek morgen weer. Om 9 u moet ik vertrekken vanuit huis. Heb nu dus de wekker gezet om van 7 tot 8 te wandelen, daarna douchen klaarmaken ontbijten. Wordt nog wat haha.
Ik ben vanmorgen gaan wandelen! Ik heb nu een paar weken een cursus waarvoor ik van 9 tot 5 achter m’n laptop moet zitten dus wil proberen daarvoor en daarna elke keer een stukje te gaan wandelen
Ja, trage tochten zijn vaak heel mooi! Groene wissels ook.
Op Frankwandelt staan er ook veel in een mooi overzicht: https://www.frankwandelt.nl/
Koppelen we er vandaag nog een fotothema aan?
Goeie tips deze websites! Ik doe zelf vaak aan Geocaching, een soort schatzoeken. Kan overal ter wereld gedaan worden en zijn ook vaak hele mooie wandelingen (van een paar meter tot meerdere kilometers) door stad of natuur.
Ik ben vandaag weer begonnen met thuiswerken (na 2wk vakantie) dus ga als t goed is ook weer vaker wandelen. Anders kom ik helemaal niet buiten
Iets met lijnen? Een vrije interpretatie daarvan Net even inspiratie van een fotografiesite gehaald
Jaa ik ook! Ik was alleen vandaag een beetje later dan gepland haha dus ben maar daar naartoe gefietst om te gaan wandelen ipv er heen te lopen want anders was ik niet op tijd thuis voor m’n cursus. Morgenochtend ga ik wel proberen gewoon echt te lopen haha
Ik ga vandaag wandelen! Zijn er nog liefhebbers? Ik stel als thema voor tekst in het wild - een sticker op een lantaarnpaal of een stoepkrijtboodschap oid.
Leuk!
Ik vind dit ook echt een leuk initiatief trouwens, maakt het toch wat leuker en makkelijker om er ook echt op uit te gaan. Ik neem me sowieso vaak voor om te gaan wandelen maar ik laat het toch te vaak schieten als ik in mijn eentje ben.
Ja ik ga vandaag ook! Alleen nog even kijken wat qua tijd handig is. Dat thema moet lukken hier in de stad
Yes, ik wandel ook mee!