Wandelen/hiken en trekking

Ik heb ook heerlijk 1,5 uur gewandeld. Precies toen ik thuiskwam ging het regenen, wat een timing.

10 likes

Het werkt toch wel als een soort van motivatie om op zoek te gaan naar iets waar je een foto van kunt maken merk ik

16 likes

Mooie foto’s weer. Dit zien is al motiverend :slight_smile:

Heeft iemand tips voor mooie bossen om te wandelen rondom midden Nederland? Op max een uurtje rijden is ook prima. Wil lekker wandelen en mn camera mee op pad nemen voor wat mooie plaatjes. Ik hoor graag jullie favoriete plekken!

Wie gaat er vandaag wandelen?

• Yes!
  • Nee
  • Maybe

0 stemmers

Misschien een foto maken van het meest herfstige tafereel wat je tegenkomt?

1 like

Avondwandeling :maple_leaf::fallen_leaf:

6 likes

Ik wilde eigenlijk nog gaan maar het is gewoon al donker?? Kan natuurlijk nog wel maar ik vind het wel minder leuk in het donker haha

1 like

Ik heb ook nog een wandelingetje gemaakt :hiking_boot:

6 likes

Ja pff t wordt al zo vroeg weer donker :weary:
Ik vond de avondwandelingen in de zomer zo fijn

Ja, echt om 20u is het al donker zowat! Bedacht me gister ook dat het wandelen straks vaker overdag moet gebeuren, om toch nog een beetje daglicht te zien :sweat:

wie gaat er straks nog wandelen?
Ik wil een uurtje gaan. Vind het in mn eentje wel heeel saai.

Ik misschien ook!

1 like

Leuk misschien kunnen we opdrachtjes oid bedenken.
Ik fotografeer sowieso alle schapen en paarden die ik zie :rofl:

Ik kom dus bijna geen schapen/paarden tegen want stad. Al ga ik ook regelmatig de stad uit maar dan kom ik vooral bos tegen, geen diertjes helaas :pensive:
Misschien een mooie voordeur die je tegenkom? Hoeft niet van een huis te zijn maar mag ook van een gebouw. Of is dat raar?

Voordeur kan wel denk ik! Zonder huisnummer of ramen oid :grin:

Niet veel spannende deuren gezien verder.

Samenvatting

2 likes

Ben net terug! Net geen 6 km, ook niet heel stevig doorgelopen maar wel even chill om weer te doen.

En ik vond dit gewoon mooi :two_hearts:

4 likes

Hey, wat leuk! Ik ga dit topic ook even in de gaten houden. Ik probeer 12k tot 15k stappen per dag te zetten, maar in mijn eentje is dat soms een beetje saai.

2 likes

Kennen jullie de app WandelZapp al? Wij hebben vandaag een Trage tocht gelopen. Een wandelroute met 80% onverharde wegen. Het is echt de moeite waard! De aanwijzingen waren ook prima te volgen.

8 likes

Vandaag de thuiseditie van de dam tot Damloop gedaan.
Was wel leuk om in een eigen omgeving te wandelen.
Alleen die app was echt kut zeg. Deed het op meerdere telefoons niet, die van mijn vriend crashte de hele tijd.
En zelfs al heb je niet gelopen (want ja de app deed het toch niet) krijg je je medaille toch wel thuis.

1 like