Wandelen/hiken en trekking

Ik ga vanavond lopen met een vriend van me, en we hebben bedacht om geocaching eens een keer uit te proberen. Ik ben echt benieuwd, zin in. Iemand ervaring mee?

Sowieso leuk dat dit topic de laatste tijd een stuk actiever is, ik sluit deze week nog een keer aan:) Wie weet kom ik vanavond wel iets in het thema tegen.

Tekst in én over (het) wild

@clairdelune Ik geocache vaak. Erg leuk! Sommige caches zijn heel mooi en creatief, anderen wat minder. Kijk goed naar het aantal Favorites, dat geeft een goeie indicatie van de kwaliteit

5 likes

Haha leuk! Ik liep wel langs borden houd afstand 1,5 meter maar 25 meter is wel veel.

Ik zou mijn eigen reportage bijna vergeten, ik ben een beetje los gegaan.

Oké dat was de tekstreportage en dan nog wat algemene sfeerimpressies van mijn wandeling.

En een zwaai van mijn schaduw voor jullie

Sorry voor de overdaad ik zal me inhouden volgende keer. Jullie hebben mijn volledige route nu toch al gezien dus ik heb niks meer om te laten zien volgende keer.

13 likes

Ik heb tijdens de lunch gewandeld en ging op zoek naar een zwaan (had jouw berichtje gemist @Lemongrab) maar heb alleen deze knapperd gevonden (naast nog ongeveer 100 ganzen)

8 likes

Ah, lekker plekje is dat om te lopen, hè!

1 like

Aahh haha dit is eng, maar ook wel logisch dat mensen het kennen als ze in dezelfde stad wonen. Ja heerlijk! Echt verwend dat dat zo pal naast de stad ligt vind ik.

Oh sorry, wil geen enge stalker zijn :blush:
Heb er pas zelf nog gewandeld, volgens mij hetzelfde pad als jouw laatste foto, vandaar dat ik het herkende. Heerlijke plek!

1 like

Toch nog wat tekst in het wild tegengekomen tijdens ons rondje geocaching.

8 likes

Veel te vroeg donker al zeg

Men is geen fan van shell

En tot slot deze 3

6 likes

Rutte is hier ook niet populair

6 likes

Hier in de weilanden naast het dorp had iemand op het asfalt ‘kill rutte’ Gespoten.
Was gelijk dik nieuws in het dorp :rofl:
Moet nog altijd wennen aan die dorpse mentaliteit :rofl:

1 like

Wat pareltjes die ik onderweg tegen kwam op mijn wandeling van 9km vanmorgen. En nee, ik heb nog niet op die insta gekeken. Durf het nog niet aan.

6 likes

Was ook een stukje wandelen vanmiddag na werk, want nu nog mooi weer hier en kwam dit pareltje tegen:

6 likes

Hebben jullie nog tips voor een goede trekking rugzak? We gaan nu twee dagen wandelen op de Veluwe en ik zoek eigenlijk een beginners backpack haha.

Laatste ‘zomerse’ dag!

7 likes

Hoe zetten jullie jezelf ertoe om te wandelen? Ik vind een stuk lopen heel fijn, maar ik ben zo iemand die het steeds uitstelt en uiteindelijk is de dag dan voorbij

1 like

Hoeveel wil je er in kwijt? Echt een backpack waarin je ook een tent en slaapzak enzo kan meenemen? Of een rugzak voor dagwandelingen?

Luisterboeken helpen mij heel erg! Of een bepaald doel bedenken waar ik heen wil lopen

1 like

Wandel jij mee vanavond?

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

En wat zullen we als thema doen? Voor een foto?