Wandelen/hiken en trekking

Zeiknat geregend hahaha :sob:

Komt ie:

water, hoewel het echt een kutfoto is want regen en geen tijd scherp te stellen:

Iets met de F, een Feestwinkel

Iets met strepen, het zebrapad

Ik kon niks leuks Oranjes vinden, dus @Penny_Lane deze is voor jou

8 likes

Vanavond ga ik weer! En deze keer ga ik wel proberen foto’s te maken. Wat wordt het?

Vanavond join ik! Laten we voor roze gaan :pig::pig:

Het ging regenen dus ik ben binnen blijven zitten. Hopen dat ik morgen weer meer motivatie heb. Zijn anderen wel geweest?

Ik dacht dat roze niet zou lukken, maar toen toch

9 likes

Ik ben op vakantie en wandel wel veel, maar kan niet echt met jullie meedoen. Nog door m’n foto’s van vandaag gescrolld, maar er staat ook niet toevallig iets rozig (wat een gek woord is dit?) op.

1 like

Snelle lunchwandeling :white_check_mark: met vlinders

Hij leeft trouwens al lijkt het niet zo lol

3 likes

Wat een mooie omgeving @Penny_Lane!

Ik liep m’n avondwandeling helaas gewoon in saai stedelijk gebied, maar wel met een mooie zonsondergang

13 likes

Wie gaat er mee tussen de middag?

• Ik
  • Ik niet
  • Misschien

0 stemmers

Fotosuggestie: je schoenen van vandaag

Beetje jammer dat het regent maar ben onderweg!

3 likes

Kort maar krachtig, vanavond nog maar een rondje

4 likes

Ben net terug van een halfuur door het bos. Lees dit net pas, dus even geen aanfoto :joy:

4 likes

Ik ga vanavond weer!

Oh ja ik was ook nog geweest, maar niet heel lang

3 likes

Leuk topic! Ik wil zelf ook veel vaker gaan wandelen/hardlopen door de natuur. Ik heb minimalist schoenen gekocht om meer van de grond te kunnen voelen. Afgelopen zondag door de heide gelopen! Dat was heel rustgevend.

4 likes

Iemand die vanavond gaat wandelen?

• Ja
  • Nah
  • Misschien

0 stemmers

1 like

Ik moet nog even meer motivatie verzamelen, maar heb net wel alvast sportlegging aangetrokken dus nu moet ik wel :crazy_face:

Ik ga wel gewoon door het dorp dit keer, niet naar natuurgebied.

1 like

Eerlijk is eerlijk: vanmorgen dacht ik ook heel moedig dat ik sowieso ga wandelen vandaag.Maar nu begin ik te twijfelen haha.Normaal loop ik gerust 10km maar nu gaat het een wat kleinere afstand zijn denk ik.

Kleine afstand is ook helemaal prima toch, beter dan niet :slight_smile:

Net terug, halfuurtje stevig doorgewandeld met m’n nostalgia 90s/00s playlist aan

12 likes