Was eerst voorbij die zak patat gelopen omdat er mensen stonden en ik het ongemakkelijk vond een foto te maken. Blokje om gedaan en weer terug gelopen om er een te maken. Stonden nog steeds mensen, maar goed.
Heel leuk! Ik dacht gisteren dat ik mee zou kunnen wandelen vandaag, maar er kwam op het laatste moment iets tussen. Een volgende keer doe ik mee.
Ik vind het echt leuk met zo’n opdracht, goede stok achter de deur om hier een foto te ‘moeten’ posten. Anders was ik vandaag sowieso niet buiten gekomen, super lazy day.
Ik ga stuk om al deze onschuldige dingen en dan ‘davy’s sexy shop’
Ik heb al drie keer op ja gestemd en elke keer kwam er onverwachts iets tussen maar vanavond ga ik écht. Wat gaan we fotograferen? Een watertje? Een bijzondere boom?
Ah ik ben gisteravond wel gaan wandelen maar niet heel erg op iets geels gelet. Wel indirect geel: ik liep langs een basisschool en bij 1 klaslokaal waren op de ramen briefjes geplakt waarop in kinderhandschrift verboden voor wespen was geschreven. Haha, zo schattig vond ik dat. Alsof zo’n wesp dan langs dat raam vliegt, zo’n briefje leest en dan denkt ‘he verdorie hier mag ik niet komen, nou dan ga ik maar weer’
Misschien moet ik zo’n briefje op m’n voorhoofd plakken
Haha laat ff weten of het werkt, dan doe ik met je mee
Water is misschien saai of niet? Ik kom alleen maar langs water haha, is niet iets wat ik echt moet zoeken
Wat is dit een leuk topic! Had hier nooit gekeken maar wordt helemaal enthousiast. Heb vanmiddag al een strandwandeling gemaakt maar ben heel benieuwd naar de foto’s, heb echt gelachen om alle gele objecten.
Wauw die boom
Mn vriend kwam net met het idee om naar het bos te gaan en we hebben gezellig samen een uurtje gewandeld
Wat leuk! Ik ga zo nog ff, ga opzoek naar oranje, doorzichtig of met de f.
Ben benieuwd
Iets oranjes(bruin🤪), ik kon serieus niks anders vinden
Iets met strepen
En een watertje en een mooie boom, wat serieus 1 boom is maar zo gegroeid is: