Met hardlopen ga/ging ik wel eens die kant op. Wel een goed idee voor als ik eens een wat groter rondje wil wandelen idd!
Super leuk al die foto’s! Ik ben om acht uur gaan wandelen maar heb er niet aangedacht om foto’s te maken. Kom ook totaal geen interessante dieren tegen. Wel auto’s
Mij mag je elke dag inplannen, want ik loop eigenlijk altijd om 19:00 met de hond haha.
Ah leuk, morgen kan ik helaas niet.
Ik heb van 18:00-19:00 een bootcamplesje maar loop vaak nog een rondje indien ik mijn stappendoel niet gehaald heb!
Ik ben nog op werk tot die tijd (en dan op de fiets naar huis en snel eten naar binnen schuiven haha). Dus helaas! Maar ik zit wel driekwartier in de regen op de fiets, mocht dat iemand anders nog motiveren in het naar-buiten-gaan-in-de-regen
Gaat iemand vanavond nog? Ik ga over een uurtje een uurtje lopen
Ik maar denk over een kwartiertje al
Ohh wat leuk dit! Morgen doe ik mee
Nou ik ga nu pas haha
Ik ga over een kwartiertje!
misschien ga ik morgen wel! maar heb voor nu op ik sla over gedrukt want ~vrijdagavond~
Ik vind een foto maken van een kleur, in dit geval geel, wel erg leuk!
Ik ben al aan het nadenken waar ik iets geels ga kunnen vinden
Kentekenbord.
Ja ik ook! Liep net naar de supermarkt en toen zag ik een mooie gele bloem en dacht ik, leuk voor vanavond haha
Iets geel vind ik ook een leuke!
Ik doe vanavond graag mee, kan wel wat motivatie gebruiken om buiten te komen vandaag. Ik woon wel in een drukke buurt dus misschien vind ik het te awkward om een foto te nemen terwijl mensen voorbij wandelen maar in zal m’n best doen;)
Ah nee sushi kwam later dan verwacht. Ik sla dus dit moment over helaas
Er is echt veel geel!