Haha ja voelt wel een beetje als valsspelen
Oke dit is een beetje valsspelen, want ik pas op de dieren van vrienden die op vakantie zijn. Dus daar langs gewandeld.
Omg
Zeker (en dat terwijl ik zowat in Amsterdam woon!), moet veel vaker gaan eigenlijk
Bijna een uur gezocht naar de koeien, maar niet gevonden. Wel een heerlijke wandeling gemaakt en een kraai, paard en 10000 honden gezien.
Mooie kleur
Wat een mooie foto’s allemaal! Ik ben net terug na ruim een uur. Ik heb recht door het centrum gewandeld (best een grote stad), dus niet echt dieren tegen gekomen helaas.
Hier moest ik het mee doen .
Ah ik ben wel jaloers op al die natuur bij jullie! Ben heel blij dat ik middenin de stad woon meestal maar wat dat betreft mis ik de natuur soms wel. Zeker qua wat op wandelafstand is
Nu ik toch weet dat je in de buurt woont: wandel je wel eens richting oud zuilen? Evt. nog door naar de molens, maar dat is wel een groot rondje. Daar is het wel mooi!
Zo leuk alle foto’s!
Wat leuk dat zoveel mensen vanavond gewandeld hebben
Ik kwam dit net in een reclame tegen:
Je kunt hier een boekje downloaden met heideroutes. Er stond bij dat de kleuren in september alweer afzwakken, maar het lijkt me nog steeds leuk om er te wandelen.
Leuk! Ik heb ook meegewandeld. Klein rondje door het dorp. Dus op de honden van andere mensen na niet echt dieren gezien. Volgende keer neem ik een ander rondje (en een opgeladen telefoon)!!