Wandelen/hiken en trekking

Haha ja voelt wel een beetje als valsspelen

1 like

Ik heb in totaal wel dertig blije honden gezien en op mijn hoogtepunt wel vijf bij elkaar. :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Oke dit is een beetje valsspelen, want ik pas op de dieren van vrienden die op vakantie zijn. Dus daar langs gewandeld.

21 likes

Omg :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ben net terug, uurtje weggeweest! Ook een wild konijntje gezien maar die sprong meteen weg :c

26 likes

Zeker (en dat terwijl ik zowat in Amsterdam woon!), moet veel vaker gaan eigenlijk

1 like

Bijna een uur gezocht naar de koeien, maar niet gevonden. Wel een heerlijke wandeling gemaakt en een kraai, paard en 10000 honden gezien.

18 likes

Mooie kleur :purple_heart::purple_heart::purple_heart::purple_heart:

1 like

Zo veel schapen, en ben niet eens meer op texel

22 likes

Normaal is Henk de reiger er ook altijd, maar nu natuurlijk niet.

18 likes

Deze was heel snel

9 likes

Ik plof ook net op de bank! Ik vond wel dat ik met meer aandacht aan het wandelen was :slight_smile:

Nijlganzen!

22 likes

Wat een mooie foto’s allemaal! Ik ben net terug na ruim een uur. Ik heb recht door het centrum gewandeld (best een grote stad), dus niet echt dieren tegen gekomen helaas.

Hier moest ik het mee doen :joy:.

20 likes

Ah ik ben wel jaloers op al die natuur bij jullie! Ben heel blij dat ik middenin de stad woon meestal maar wat dat betreft mis ik de natuur soms wel. Zeker qua wat op wandelafstand is

Nu ik toch weet dat je in de buurt woont: wandel je wel eens richting oud zuilen? Evt. nog door naar de molens, maar dat is wel een groot rondje. Daar is het wel mooi!

Zo leuk alle foto’s!

1 like

Wat leuk dat zoveel mensen vanavond gewandeld hebben :heart_eyes:

3 likes

Ik kwam dit net in een reclame tegen:

Je kunt hier een boekje downloaden met heideroutes. Er stond bij dat de kleuren in september alweer afzwakken, maar het lijkt me nog steeds leuk om er te wandelen.

Leuk! Ik heb ook meegewandeld. Klein rondje door het dorp. Dus op de honden van andere mensen na niet echt dieren gezien. Volgende keer neem ik een ander rondje (en een opgeladen telefoon)!!

2 likes

ik was toevallig ook op dit tijdstip aan het wandelen maar zie nu net dit topic pas

schattige naaktslak:

er waren ook nog koeien en een reiger, heel dichtbij, maar daar heb ik geen foto’s van ):

8 likes