Wandelen/hiken en trekking

Ik ben net klaar. Ik (beginnende wandelaar, niks gewend) had een leuke route van 5 km gevonden. Bleek uiteindelijk 6,5 te zijn met een hoogteverschil van 56 meter :hot_face::hot_face::hot_face: maar wel mooi in de mist.

22 likes

Ik ga over een uurtje met een vriendin! Heerlijk zonnetje hier, dus kijk ernaar uit

1 like

Gisteren en vandaag geweest, was echt heerlijk!

22 likes

Ik heb zondag en maandag ook heerlijk gewandeld. Het was zulk lekker weer. Echt blij dat het weer lente wordt :heart_eyes:
En we hebben onze eerste happy stone gevonden, haha! Foto’s zijn van zondag :innocent:

14 likes

Wauw wat een mooie foto’s, nu heb ik ook zin om ergens in een mooi natuurgebied te wandelen, in plaats van mijn standaard rondje in de stad…

Is dit in het Twiske?

Jazeker, mijn ‘achtertuin’ :yum:

3 likes

Jaloers! k woon in de buurt maar het is toch altijd een stukje fietsen

2 likes

Dagelijkse ronde :ok_hand:t2:

3 likes

Lekker rondje is dat! Helemaal als het geen hoog water is. Kom er nu alleen nauwelijks vanwege Corona, heb niks in de stad te zoeken :confused:

1 like

Het was heerlijk rustig in de stad en ook aan de kade! Met mooier weer is het een stuk drukker en loop ik er ook liever niet, maar met weer zoals vandaag is er bijna niemand

1 like

Mezelf voor het eerst in weken weer tot een wandeling kunnen motiveren

7 likes

Vast rondje door de aller mooiste stad

13 likes

Hebben jullie fijne apps die jullie gebruiken voor wandelroutes? Ik kan online genoeg routes vinden maar dan zie ik alleen een hele onduidelijke kaart, terwijl ik eigenlijk een app zou willen hebben waar ik kan inzoomen op de kaart en eventueel kan zien waar ik ben op de route

Geen specifieke app, maar vaak zijn de routes te downloaden als gpx (bv Staatsbosbeheer & anwb) en open ik ze in een GPX viewer app zodat ik kan zien waar ik ben op de route etc

Oh ik zag soms wel gpx bestandjes ja, maar had geen idee wat dat was :joy::joy:

Onze buurt heeft een internationale vrouwendag route uitgestippeld.
Onze wijk bestaat uit straatnamen van bekende toonaangevende vrouwen.
Onderweg hebben ze allemaal a4tjes opgehangen met informatie over heb.
Morgen gaan we de route lopen

16 likes

Hee! Bestaat die groep nog? Zo ja, zou je mij dan ook de code kunnen sturen? :blush:

Ja hoor, doe ik!

Heb maandag 8 km gewandeld en heb daar nu nog steeds zere heupen van :joy: toch maar eens kijken naar wandelschoenen.

Waar koop je beetje betaalbare, niet te zware, wandelschoenen? Iemand specifieke aanraders?

1 like