Wat leuk dit! Zal eens kijken of ik dit morgen kan doen
is dit niet gewoon een brandgang lol
Nee achtertuinpad! Om je fiets in de schuur te parkeren of achterom bij je tuin te komen
ja dat is hetzelfde toch? of misschien is het iets brabants. bedoelde meer dat het niet mooie weggetjes zijn
Ik noem dit een steeg
Ik heb een beetje gezocht naar een anoniem plekje om een foto van te maken en zag tussen de struiken dit huisje (idk wat het precies is) voor eendjes
Te lang weg geweest uit dit topic, maar we zijn er weer Moest mezelf weer dwingen om vandaag naar buiten te gaan omdat ik wachtte tot het eindelijk stopte met sneeuwen, maar dat gebeurde niet dus ging ik maar. Heerlijk 40 min door het dorp gewandeld met mn nieuwe Spotify Weekly lijst
Ik zocht op ommetje in de zoekfunctie en kwam toen hier uit. Ik heb ook net de app gedownload. Zijn jullie nog actief met een groep van hier? (@Dombo)
Ben geen Dombo haha maar sommigen wel, en er is ook een andere (nieuwere) groep ontstaan in het psychisch praattopic, ik kan je de code wel sturen
Ja leuk!
Ik zou ook graag in de groep willen als dat kan!
Ik stuur je een berichtje!
10 km (iets meer dan 2 uur) gewandeld net samen met vader en zijn vriendin. Ben echt gesloopt en vooral m’n heupen doen echt zeer, maar was het waard
Gaan er meer mensen vandaag? Ik moet echt motivatie verzamelen
Ik vertrek zometeen! Ben beetje langzaam op stoom aan het komen vandaag haha.
Jaa ik ga ook, doel is 15000 stappen
Maar ik vind het in mn eentje zó moeilijk