Wandelen/hiken en trekking

Was bij mijn moeder, helaas niet op loopafstand vanaf ons.

Shit :sleepy:

Werd volledig genegeerd door deze onderweg

3 likes

Wat een lekker weer is het vandaag om te wandelen. Lekker zonnetje. Wel wat fris maar niet te koud. Echt genoten :heart_eyes:

Oh leuk een wandel topic, had ik nog nooit gezien! Mag ik ook in de Ommetje groep?

Ik loop sinds begin November elke dag, echt een fijne gewoonte zo in deze tijd.

Oh wat een leuk topic dit! Ik houd van wandelen, voor mij de manier om m’n hoofd leeg te maken. In 2019 ook de Nijmeegse Vierdaagse gewandeld als ultieme uitdaging. Meer mensen hier die dit gedaan hebben?

2 likes

Wat is jullie wandeloutfit? Half in sportkleren of je normale kleding? Wandel/sportschoenen of normale sneakers? Gewoon nieuwschierig! :grin:

Normale kleding plus sneakers en soms mn laarzen. Wel dik gekleed nu. Ik loop meestal zo een 13k-14k stappen achter elkaar.

2 likes

Met dit weer gewone sneakers, en sportkleding onder (legging + sweater) en daarboven gewoon mijn winterjas.

1 like

Sportlegging, trui en sneakers! Ik moet er wel een (of twee) uur lekker in kunnen lopen

2 likes

O wow zo knap! En wat als je moet plassen?

Ik moet nooit plassen, want ik drink gewoon niet 2 uur van tevoren haha. En in het geval dat ik een x moet, dan wandel ik tussendoor gewoon naar huis. Ik loop vaak niet veel verder dan 35 minuten van huis op mijn rondje dus dan ben je ook zo teruggesprint. En als je moet krijg je ook vleugels :racehorse:.

2 likes

Ik draag momenteel stevige wandelschoenen. Je hebt ze van Löwe bijvoorbeeld.

En het is zo nat, de blubber zit overal. Een paar goede laarzen met voetbed zou ook niet misstaan. Bijvoorbeeld Hunter laarzen, maar daar kan ik niet lange wandelingen op lopen.

1 like

Ik heb zo’n laarzen

ik heb ze jaren geleden bij de anwb gekocht. Ik voel me wel altijd een beetje een boswachter maar ze lopen fijn, stevig rond de enkel en blijven na al die jaren nog waterdicht dus kan altijd door alle modder heen zonder me zorgen te maken

2 likes

Human Nature

1 like

Ik heb zelf lowa’s als wandelschoenen die redden het aardig qua waterdichte. Verder heb ik zoiets als onderstaande laarzen voor rondom het huis en soms wandelen, ook van de anwb.

2 likes

Leuk, ik wacht ff de sneeuw af!

1 like

Wat leuk!!

1 like

Na de Doctor Who weeping angels afleveringen, vertrouw ik deze beelden nooit meer.

6 likes

Echt heel leuk! Opgeslagen voor morgen&zondag :smiley:

2 likes