Ben je op vakantie of woon je in Drenthe?
Op vakantie. Even een paar dagen weg
Oh leuk! Veel plezier
Ah leuk om te horen! Ik ben me ook bewuster van mijn omgeving als ik ergens wandel en dan zie ik allemaal dingen die ik normaal voorbij zou lopen.
@TanteBetje @Dombo
Heb me inmiddels aangemeld in de app en ga zo aan mijn 3e ommetje beginnen! Echt een goede motivatie om elke dag er even uit te gaan.
@Flopsyunicorn
Dat beertje
Dit heb ik dus ook! vanochtend wel aangezet maar heeft niet bijgehouden! damnit
Gulliver is mijn reis beer.
Hij gaat mee op vakantie en met wandeltochten.
Op insta heeft hij een eigen sectie
Ik ontdek dit topic net pas! Leuk.
Ik hou van wandelen en doe het t liefst elke dag, ben vorig jaar oktober begonnen met minstens 3 keer per week een uur wandelen en na een jaar merk ik dat mijn conditie enorm is verbeterd.
Een vraag; zijn er meer mensen die soms last hebben van 1 of beide knieën de volgende dag na een flinke wandeling? Ik merk dat hoe beter mijn conditie wordt, hoe fanatieker ik loop en nu heb ik af en toe knieklachten. Tips?
Vanmiddag uurt gewandeld maar vergeten de app aan te zetten, daarom net speciaal nog even 25 min door de regen gelopen mét app
Heb je genoeg tijd om te herstellen? Het kan een vorm van overbelasting zijn.
Op wat voor schoenen wandel je; nieuwe/oude/etc? Bij een bepaald aantal kilometer (weet niet precies bij wandelschoenen, ik koop nieuwe rond 1500-2000km afhankelijk van kwaliteit wandelschoen) zijn de schoenen ook ‘op’ en is het tijd voor nieuwe schoenen.
Dit kan je ook merken door klachten in de knieën. Zeker als je die in je opbouwfase niet hebt gehad
Extra voor zoveel dedication!
@Flopsyunicorn
Oh fantastisch, zo lief! Maar mijn knuffel hondje moet dit niet lezen want anders gaat hij denk ik nogal jaloers worden.
Ik had een week of twee geleden al gepost dat ik een beetje mezelf aan het verslonzen was qua beweging en voeding ook mede door corona. Maar vorig week ben ik begonnen met de wandel app en een planner bijhouden wat betreft voeding en ik ben wel een beetje trots op mezelf dat ik nu de tweede week inga met zoveel vooruitgang! Elke dag gezond, voedzaam én lekker gegeten (ook heel belangrijk natuurlijk). En dan in combinatie met het wandelen elke dag, voel me echt stukken beter! Slaap ook stukken beter dan ik in de afgelopen paar maanden gedaan heb.
Dank je! En inderdaad dit was een mooie plek om te wandelen, heel rustgevend
Vanmiddag heb ik van mijn 3 minuten functionele wandeling gelijk maar een 24 minuten durend ommetje gemaakt en het voelde goed!!!
Meergood
Zulke leuke beesten zijn dat altijd. Vooral de kalfjes zijn echt te cute
Ohhh wat een lieverds omg! Waar staan ze? Ik weet dat we bij elkaar in de buurt wonen dus ik hoop niet te ver, dan ga ik ze ook eens opzoeken. Ik ben zo gek op varkentjes