Wandelen/hiken en trekking

Yes ik doe mee

1 like

Ben ik ook wel benieuwd naar!

@Lepelsteeltje @macaron

@Dombo heeft een poule gestart in de app Ommetje. De app daagt je uit om iedere dag een ommetje te lopen van minimaal 20 minuten. Je krijgt er punten voor (en medailes en andere aanmoedigen). Je kunt je locatie aanzetten en zelf zien welk rondje je hebt gelopen, en hoeveel km (heel leuk), maar anderen kunnen dat niet.

Het leuke is dat je meer punten kunt scoren als je je “streak” houdt, dat motiveert mij om iedere dag een klein rondje te lopen (naast mijn 2x per week wat langere stukken). Je krijgt ook een berichtje dat je nog moet lopen, gedurende de dag.

Enfin, vraag @Dombo om je toe te voegen, als je dit leuk vind!

2 likes

@Lepelsteeltje @Panda @Flopsyunicorn @Luipaard heb jullie gedmd! Sorry zag dat sommigen al eerder het berichtje hadden geliked maar had het even gemist, drukke week en zat niet op te letten :grin:

Als verder nog mensen in de groep willen in de Ommetje app, tag me even hier! Dan stuur ik de code

5 likes

Ik wil ook wel meedoen, even kijken of ik de app kan downloaden

1 like

@Dombo ik wil ook graag meedoen! Leuk :grin:

1 like

@Dombo zou je mij ook willen toesturen

1 like

Nee andere mensen zien je locatie niet! Je ziet alleen hoeveel punten iedereen heeft en er is dan een klassement. Je krijgt ook medailles als je bepaalde dingen hebt gedaan (streak behouden, voor 9 uur 's ochtends gelopen, enz), die zie je ook van elkaar!

Van jezelf kan je ook statistieken inzien over de routes die je hebt gelopen en welke medailles je al hebt, vind dat soort dingen wel leuk om bij te houden altijd. Oh en je krijgt na elk ommetje een “hersenweetje” haha

Ik heb in het voorjaar heel fanatiek gelopen en in een andere groep meer dan 1000 punten gehaald maar ik vergeet het nu steeds, moet er nog een beetje inkomen haha.

2 likes

Leuk! Mag ik ook mee doen?

Ik merk helaas dat mijn dagelijkse rondjes wat herhaaldelijk worden. Dus ik ben vooral hier nog even aan het neuzen. Heb helaas niet veel natuur in de omgeving ook. Tenzij ik echt naar buiten ring loop of richting ander dorp wil.

1 like

Ik heb iedereen toegevoegd in de groepsdm hier waar de code in staat! Krijg je daar een melding van?

Hier staat het ook nog uitgelegd trouwens

2 likes

Ik wil ook graag meedoen!

1 like

Ik heb je toegevoegd! Als het goed is staat er nu bij je berichten hier een groepsgesprek ‘ommetje’, daar staat de code in die je in de app moet invoeren om bij de groep te komen

1 like

Jaaa ik wil ook in de app @Dombo

1 like

Moet je deze app laten weten als je gaat wandelen, of merkt hij dat zelf?

Je opent de app, klikt op de start button, en de app zelf zegt dat je nu je telefoon uit moet zetten en van de omgeving moet gaan genieten!
Je zet 'm zelf uit, maar als je langer dan een uur loopt ,dan schakelt hij zelf uit, want zo lang meet hij niet. (irritant, maar goed)

1 like

Ik zou ook graag mee willen doen!

1 like

Langer dan een uur lopen is geen ommetje meer natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Klopt, maar slecht is het niet. En op de dagen dat ik 2-2,5 uur loop, heb ik geen zin in nog een ommetje.

2 likes

He shit, speciaal de app geïnstalleerd, vergeten hem aan te zetten tijdens mn ommetje :sweat_smile:

1 like

Drenthe en hunebedden rondje

10 likes