Wandelen/hiken en trekking

Ik heb de laatste tijd helemaal geen motivatie gehad om goed voor mezelf te zorgen qua voeding en beweging. Dus heb weer even een schop in mijn reet nodig.

Wie gaat er vandaag (vanavond?) wandelen?

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

Ik ben al geweest! Misschien werkt het voor jou ook, voor werk/andere bezigheden al gaan?

2 likes

Ik heb precies hetzelfde! In begin van corona wandelde ik elke dag en lette ik goed op mn voeding, maar heb het helemaal laten gaan de laatste weken… Heb nu ook veel minder energie merk ik. Sinds gisteren heb ik weer motivatie, dus hopelijk houd ik dit vast!

2 likes

Haha dit lijkt op een afkorting van mijn naam dus ik had echt even een error. Maar dat is gewoon puur toeval :sweat_smile:

Ik merk dat ik 's avonds minder wandel nu het al vroeg donker wordt, dan voelt het toch minder chill.

3 likes

Vanochtend voor werk gewandeld, en wil tijdens de lunch ook nog een rondje lopen

16 likes

:heart_eyes::heart_eyes: zo kan je dag toch niet beter beginnen toch… Hoe laat was dit ongeveer?

1 like

De eerste 7.30, de tweede precies een half uur later 8.00

1 like

Dat is nog een schappelijke tijd, haha. Ga ik morgen ook proberen!

@Salmiak
Zit hier al een tijdje over na te denken en misschien is dat wel een goed idee inderdaad om eens te proberen!

@Kraanvogel.
Heel herkenbaar. Ik ben normaal best wel bezig met beweging en voeding maar ik ben het even helemaal kwijt. En dan verlies je meteen heel veel energie, maar dat zal alleen terugkomen als je de cirkel doorbreekt. Dus heb vanmorgen een #fitgirlproof ontbijtje gemaakt en wil nu elke dag in mijn vrije tijd even wat extra beweging pakken. Ik wil mijn energie terug verdorie, en mentaal merk ik het ook heel erg nu, alsof je hoofd ook gewoon lui begint te worden ofzo? :joy:

@Quinoa
Dit merk ik bij mezelf ook! In de zomer ga ik gerust nog even een uurtje lopen om een uur of 8 s’avonds en dat doe ik nu niet meer.

2 likes

Regenboog :smiling_face_with_three_hearts: :rainbow:
Moest even inzoomen want ging de andere kant op.

9 likes

@macaron Doe je al mee met de Ommetjes app met FF’ers? Ik wandel graag langere tochten, maar dat kan niet iedere dag. En op de andere dagen zorgt de app dat ik toch even een rondje ga. Ik zie mijn buurt op een heel andere manier zo!

1 like

Ik kreeg net ook al de melding dat ik nog geen ommetje had gemaakt vandaag haha

1 like

Gogogo!

Vanmorgen om iets voor half 8 weggegaan en net iets meer dan 8km op de teller!
Was echt heerlijk om de dag mee te beginnen, kwam alleen wat mensen tegen die hond uitlieten.

En als bonus deze lichtgevende kerstboom die iemand in zijn tuin had neergezet, leuuuuk.

19 likes

Lekker bezig zo op de “vroege” ochtend! Heerlijk!

1 like

Wat is dat voor app? Die heb ik gemist denk

Wie gaat er ook voor een middagwandeling? Ik doe dat (bijna) elke thuiswerkdag!

Deze kwam ik vorige week tegen!

4 likes

Is echt fijn om je dag zo te beginnen! Was wel een beetje koud dus heb gewoon mijn winterjas over mijn sportkleding gedragen haha. Maar hopelijk hou ik het vol om het vaker te doen.

@TanteBetje Ik zag er al iets van voorbijkomen! Hoe werkt de app precies? Krijgen de mensen in je poule dan ook te zien waar je loopt (qua locatie)?

1 like

Wat heerlijk! Ik vind dit soort foto’s echt leuk, motiveert me haha

1 like