Ik heb gewandeld, maar geen kastanje gezien. Dus daarom maar deze paddenstoel:
Echt leuk al die foto opdrachten. Ben bang dat ik in Rotterdam centrum alleen niet veel helikoptertjes en kastanjes ga vinden. Wel veel eikels.
Ook geen kastanjes/heli’s gezien (maar er ook niet heel actief naar op zoek gegaan) maar wel volop paddenstoelen
Vanochtend! Wij hebben een grote kastanjeboom in de tuin, maar hebben alles al opgeraapt en daarna is de grasmaaier er overheen geweest helaas.
Op het platteland hebben we geen oliebollenkramen, anders kwam ik wel vaker buiten
Misschien een gek idee, maar met bijvoorbeeld inktober is er elke dag een redelijk breed thema waar mensen dan een illustratie bij maken. Zijn er mensen die het leuk vinden om zo’n thema foto lijstje voor het wandelen te hebben? Met elke dag een ander thema?
Ik bedoelde Inktober, maar mijn autocorrect maakte er iets anders van, sorry!
Ik wil wel een opzetje maken vanavond, merk dat ik met een ‘opdracht’ wel sneller de deur uitga
Ik post doorgaans niet mee in dit topic maar wandel wel graag en lees mee. Zijn er mensen voor in om een ellegirl Ommetje poule te beginnen? Ik heb die app tijdens het begin van coroon veel gebruikt om mezelf te motiveren om buiten te wandelen en wil dat maar weer gaan oppakken!
Voor wie niet weet wat het is:
Oh leuk!! Ik wil wel mee doen
Like even dit bericht als je mee wil doen, dan zal ik een poule aanmaken en de code dm’en!
Leuk!
Net terug van mijn wandeling. Kon helaas niet mee doen met de vorige fotoopdrachten, want wandel niet in een bosrijke omgeving. Maar ineens vandaag toch paddestoelen tegengekomen op het marktplein!
Weliswaar niet rood met wit, en het zijn wss pispaddenstoelen, maar toch. Score.
Leuk topic! Ik wandel ook steeds meer, soms samen met iemand maar ook wel eens alleen.
Ik heb mezelf ten doel gesteld om binnen 2 jaar alle etappes van het Pieterpad te gaan lopen. Komende zaterdag de 3e etappe.
Zijn er hier nog meer die ook (delen van) het Pieterpad lopen of hebben gelopen?
Ik ga zo wandelen want de zon schijnt. Wie gaat er ook nog vandaag? Ik heb geen inspiratie voor een foto-opdracht maar wellicht raak ik onderweg geïnspireerd.
Ik heb ook A’s!
De A van Anarchisme
De A van Apen op een boom
De A van AA
(Maar eigenlijk van Black Lives Matter)
Ik heb vandaag mn eerste “ommetje” gemaakt maar ben wel de A vergeten verdorie
ammetje