Waar kwam jij pas heel laat achter?

Woow dit is zo boeiend dankjewel!!

1 like

Ik kom er net achter dat het woord ‘sabbatical’ natuurlijk afkomstig is van de sabbat.

Sabbat

In bepaalde stromingen van het christendom is de sabbat de religieuze rustdag zoals deze is voorgeschreven door het vierde gebod van de Tien geboden. Het Hebreeuwse woord sjabbat (“šabbāth”, שַׁבָּת) betekent “De [dag] van rust (of ophouden),” met als gevolg hebbende, ophouden of rusten van arbeid.

3 likes

Dat het opsporing verzocht topic op het forum niet gaat over de zoektocht naar criminelen (van het tv programma) maar over vermiste ellegirls hahaha.

15 likes

Huh dit wist ik ook echt niet

1 like

Heb je een linkje? Kan m niet vinden

Dat er verschillende thema’s zijn

1 like

Ik heb zoveel nieuwe dingen geleerd de laatste 5 minuten :raised_hands:

1 like

Dat zanger Sam Smith een relatie heeft met de jongen die Justin Foley speelt in 13 Reasons Why.

19 likes

Ahh ik ging ze googlen en wat zijn ze leuk samen :heart:

4 likes

Dat mijn telefoon camera allemaal verschillende functies erop heeft zoals selectieve focus. Kwam er achter toen ik per ongeluk rechts swipte.

1 like

Ik ging ook meteen naar insta toe om te kijken haha

1 like

dat hasj en wiet er anders uitzien, ik dacht dat het allebei op thee leek en alleen de werking anders was haha

1 like

Ik kwam daar laatst ook achter en vond het zo een bizar idee. Ging er helemaal over doordenken dat dus de eventuele kinderen van mijn dochter op een rare manier ook in mijn buik hebben gezeten. En dat vind ik heel raar…

8 likes

Dat iets dat van de vrachtwagen gevallen is, niet letterlijk van de vrachtwagen is gevallen.

26 likes

Omg echt? Ik heb altijd gedacht dat dit gewoon 2 namen voor hetzelfde ding waren :sweat_smile:

2 likes

Haha ja hasj is hard, bruin en moet je afbrokkelen en wiet is groen en lijkt op thee (please correct me if I’m wrong)

2 likes

Ik leer zoveel van dit forum. Niet dat ik ook maar enige behoefte voel om ooit een van beide te gebruiken, maar ik kan vast wel ooit ergens interessant moet met mijn uitgebreide algemene kennis.

4 likes

Huh ik dacht dat diegene die Justin speelt een relatie had met degene die Alex speelt, of is dat dan alweer over? :thinking:

Huh maar wat dacht je dan dat de oorzaak was dat vrouwen op een gegeven moment niet meer vruchtbaar zijn? Dan zijn de eitjes op. :stuck_out_tongue:

Ja ik dacht dat het lichaam dan gewoon stopte met eitjes aanmaken :joy: Nouja alles valt op zn plek nu haha, alleen een beetje laat

5 likes