Haha ik wilde ook reageren of ze dit geweldige lied dan niet kende!
En Ducatiâs staan er ook werkelijk om bekend dat ze gauw stuk gaan! (Stuk gaat âie)
Dus dat zijn twee lessen van Donald haha!
Jaaaa klassieker!
Samen met geen ruzie in de auto
Ham is varkensvlees. Ergens in mijn hoofd vond ik dat het rund was? At het sowieso nooit, af en toe op een tosti dus kwam er niet echt mee in aanraking.
Maar wat dacht je dan dat het was?
(niet lullig bedoeld trouwens, gewoon nieuwsgierig!)
Aaah ja dat zou kunnen! Ik kende ze denk ik eerder als de pluizige bolletjes (want dat is leuk als kind hĂš, blazen tegen een paardenbloem) dan als de gele bloemen.
Dat je per topic aan kan zetten of je ze âvolgtâ of gewoon ânormaal behandeltâ, want ik kreeg van een zelf aangemaakt topic ALLE reacties als melding (ook al waren de reacties niet naar mij). Mega irritant hahaha. Maar hehe, staat eindelijk uit.
Ja, wat cosima zegt. De gele bloem kende ik als paardenbloem en wist niet dat het de paardenbloem was die veranderd in een witte pluisbol.
echt??
Oh, god. Ik heb echt traumaâs aan dat nummer. Mn broertje en vader hadden ooit op Marktplaats een âtweedehandsâ autoradio/navigatie gekocht. Daar bleken dus nog liedjes van de âoudeâ eigenaar op te staan en die had blijkbaar kinderen. Dus in het mapje kids stond deze knaller ook. Helaas kwam mân vriend daar ook achter en zetten te pas en te onpas dat nummer aan. Eerste keer keigrappig, derde keer superirritant. Dus elke keer als ik a) medebestuurders zat uit te schelden b) lichtelijk geĂŻrriteerd werd of c) even niet zo vrolijk keek wist meneer de DJ de knoppen weer te vinden. Nou, wat een feest en schuddebuiken als al het bovenstaande van toepassing was. Ik ben blij dat die navigatie nu in een andere auto zit. Gelukkig heeft mân vriend dat (nog) niet door.
Ik wist het ook niet haha maar had ook gewoon geen idee hoe het wel zou heten.
Haha ik ging precies dit antwoorden! :â) Toen we een keer aan de kant vd snelweg stonden met pech en keihard dat liedje van de achterbank zongen vonden mijn ouders het ook niet meer zo leuk :â)
Ik ga eens vragen of mama die CD nog ergens heeft liggen, word er helemaal nostalgisch van nu (en krijg zin in een roadtrip!)
Wauw ik ben er net achter gekomen dat deze emoji
Geen sushi op zân hoofd heeft.
En ook geen koksmuts.
Ik dacht dit oprecht.
Ik voel me genoodzaakt me terug te trekken van de maatschappij.
(Mijn hoofd is net deze emoji op dit moment)
Het is waarschijnlijk afgeleid uit het Frans, âen panneâ betekent dat iets stuk of niet in orde is.
Daar kwam ik een paar jaar terug achter toen we op vakantie stopten bij een benzinestation, en op het toilet de handdroger stuk was, er hing een groot vel met âen panneâ op. Mind was blown.
Op zondag luiden de kerkklokken vanaf ongeveer 15 minuten voor aanvang van een kerkdienst. Bij ons is dat om 9.15 uur (kerkdienst start om 9.30 uur) en 18.15 uur (kerkdienst start om 18.30 uur). Ook luiden ze als bij een begrafenis de rouwstoet vertrekt van het rouwcentrum naar de begraafplaats. Bij ons slaan ze op hele uren het aantal uren en op halve uren Ă©Ă©n keer, maar op andere plaatsen op halve uren ook het aantal uren (dus zowel om 10.30 uur als 11.00 uur 11 keer).
De krul is volgens mijn docent Nederlands op de middelbare school afgeleid van de letter g (van âgoedâ).
Zeekraal komt wel degelijk uit de zee, het groeit op slikken (stukken land die met hoogwater onderlopen).
Ja maar ik zag altijd voor me dat het als een soort koraal op de bodem van de zee groeide, haha.