Waar kwam jij pas heel laat achter?

Huh ook niet bij de ah/HEMA ofzo haha? Of bedoel je na de douane

Wow dit wist ik ook niet. Wat apart? Opzich is de reden wel logisch

Na de douane denk ik ja! Ben niet zeker.

Haha ik had dit van de week gegoogeld, en volgens mij zijn beide betekenissen goed:

Wow, wist ik ook niet. Maar klinkt best logisch wel ja.

Voor de douane ook niet! Had het ook een keer gelezen en heb het toen gecheckt, inderdaad ook niet bij AH en Etos!

1 like

Wat grappig, terwijl mensen over het algemeen wel graag kauwgom eten tijdens het dalen en stijgen. Kan me voorstellen dat ze daar niet heel blij van werden haha

In Disney verkopen ze ook geen kauwgom. Toen ik daar training kreeg en dat werd verteld werd er ons gevraagd waarom dat zou kunnen zijn. Dus ik dacht dat het vanwege veiligheid was (ik mocht vroeger nooit rennen met kauwgom in Mn mond vanwege stik gevaar, en in Disney zijn alleen maar enthousiaste kinderen natuurlijk). Maar nee, het was daar inderdaad ook zodat de straatjes en attracties schoner blijven haha.

11 likes

www.ovradar.nl

Voor altijd mijn bussen stalken.

15 likes

Dat ene Jan Smeets Pinkpop organiseert en niet Mart Smeets.

20 likes

Tot deze week dacht ik dat het Nambiƫ was ipv Namibiƫ :flushed: Schaamde me wel een beetje toen mijn vriend zei: heh?! Namibiƫ! :sweat_smile:

5 likes

Dat Lille en Rijsel dezelfde plek zijn. Geen OMGs aub dit is een moeilijk moment in mijn leven.

44 likes

Wtf hahah mind is blownā€¦ dit wist ik ook niet :roll_eyes:

2 likes

Als je Nederlands bent, kan ik het nog wel begrijpen. Maar ben jij Vlaams? Dan auwch, inderdaad moeilijk moment.

Haha nee, ik ben Nederlands. Dus eh, dan is het minder dom toch?

Ja, vind van wel.
Dan snap ik het wel. Vind het dan niet zo raar.

1 like

Neen, hoor. Ik ben zelf Vlaams.

Ik wist dit ook niet!

1 like

Zo omg vind ik dit niet haha zojuist zelf ook weer wat geleerd

1 like

Dat ze hij het nummer: I want to be a hippie, ze niet zingen I want to to be a hippie and I want to get stoned na na na na na wanna.
Maar dat ze zingen I want to get stoned on marihuana.

33 likes