Hahah ja mijn moeder (eind 50) kwam er pas laatst achter dat ‘gorinchem’ en ‘gorkum’ hetzelfde stadje zijn
Ja mijn schoonmoeder zegt dat dus weer anders dus misschien vandaar mijn verwarring. Maar kende het begrip überhaupt niet.
Klopt, vond ik dus ook. Ik vind het gewoon een soort camping maar dan met een tuinhuisje!
Dat Abcoude in de provincie Utrecht ligt?! En Hilversum dan weer in Noord-Holland… mind is blown… Nooit geweten dat Utrecht zo’n gek uitstulpsel heeft
Dat als je iemands Whatsapp Status update leest, dat zij dan weten dat je ernaar gekeken hebt
Huh nee toch? Hoe dan?
Edit: oh ik dacht dat je status bedoelde als in ‘ gezien om 11:00 uur bv’. Ik wist helemaal niet dat Whatsapp ook die status update heeft
Oh sorry, ik bedoel die tijdelijke status die je in kan stellen.
Nou heb ik dat zelf nog nooit gedaan, dus had ook geen idee dat als je die van anderen bekijkt dat zij dat dan kunnen zien!
Ik begrijp eigenlijk niet waarvoor die Status in Whatsapp dient. Of waarvoor het nuttig is omdat te gebruiken.
Ik heb nu niet zoveel mensen op Whatsapp, maar niemand van mijn contactpersonen gebruikt dat.
Ik heb het zelf wel eens perongeluk ingesteld en ik kon inderdaad zien wie dat bekeek.
Ik begrijp er ook geen bal van! Vond het stiekem wel entertaining die van anderen te bekijken (sommige mensen zijn er echt veel te fanatiek in), maar ga daar nu ook mee stoppen
Dat het geen toeval is dat de Waalstraat, Rijnstraat en de Lekstraat in de Rivierenbuurt liggen. Johhh…
Heb even gezocht in whatsapp wat je bedoelt maar snap het niet. Welke statusupdate kun je zien bij anderen?
Ik kijk wel eens als iemand een andere foto heeft ingesteld. Gewoon leuk om even te kijken. Is dat de statusupdate en krijgt iemand daar dan een melding van?
Wat voor nut heeft zoiets?
Ik bedoel dat als JIJ een Whatsapp status update maakt (zo eentje die na 24 uur verdwijnt), dat je dan ook kan zien wie die Whatsapp status bekeken heeft blijkbaar!
Ik heb even gezocht voor een afbeelding:
Daar zie je dus hoeveel mensen je status hebben bekeken en als je op dat oog klikt zie je ook echt wie het heeft bekeken. Het nut begrijp ik hier ook helemaal niet van. Ik heb zelf nog nooit een status gemaakt, dus ik had helemaal niet door dat daar echt stats van worden bijgehouden.
Dank voor je uitleg! Nu weet ik ook meteen dat niemand in mijn contactenlijst dat gebruikt.
Wat een overbodige functie ook.
Kijk, jij hebt toffe contacten dus
Ik heb gewoon een aantal mensen die nogal graag updates over vanalles en nog wat eruit gooien. Die speelden bij mij dan automatisch allemaal achter elkaar af. Maar ik open nu de “status” tab niet meer, vind het irritant als het lijkt alsof ik mensen aan t stalken ben ofzo.
En die functie vind ik ook echt nergens op slaan!
Toch niet stalken? Als je een status-update geeft wil je toch ook dat mensen dat bekijken? Tenzij je het perongeluk doet om eens te testen, zoals ik wel eens gedaan heb.
Als je niet wil dat mensen je status-update zien, kan je dat bij de instellen ook aanpassen. Maar dan heeft het helemaal geen zin meer om het te doen.
Ik kwam er vanmiddag achter dat Cyprus een land is en geen Grieks eiland, oeps
Dit denk ik dus nog steeds heel vaak.
Haal ook altijd Costa Rica en Corsica door elkaar
Ooh.
Nooit bij nagedacht dat dit een afkorting was. Ik las het gewoon als ‘shmuh’… (zoals je ook ‘hmm’ of ‘pfuh’ hebt voor bepaalde emoties)
Geen idee of dit echt in dit topic past, maar ik ontdekte dus dat je op Schiphol geen kauwgom kan kopen.
Op heel weinig vliegvelden tegenwoordig! Zo houden ze het platform schoon en dus ook de vliegtuigen.
Heb op een vliegveld gewerkt en mensen werden daar nieeeeeet blij van.