Waar kwam jij pas heel laat achter?

Wow echt? Ik ga het NU luisteren!

1 like

Oooo dat meen je! Ik snapte al niet dat ik het nergens kon vinden.

1 like

Hahahaha :sob::sob:

Heb je ook gelijk in!

Dat de vinger van mijn opa niet echt door de hond er af gebeten was, maar door een ongeluk met een hele zware voordeur. Jaren langs de honden gelopen met mijn vingers in een vuistje gevouwen.

19 likes

Haha, gelukkig! Ik was me wel vaag bewust van het bestaan van een Rijsel, maar ik had nooit geraden dat het in Frankrijk lag en al helemaal niet dat het Lille was. Dit zijn dus echt van die dingetjes die ik in het voorbijgaan hoor en dan doe alsof ik het heel normaal vind maar vanbinnen is het dan:

8 likes

Ik kwam er ook best laat achter dat Anvers Antwerpen was.

3 likes

WATTTT volgens mij is dit breaking world news hoor :open_mouth:

1 like

Ja dit dacht ik ook haha

Dat Menorca een echt bestaand eiland is. Ik dacht altijd dat als iemand het over Menorca heeft die persoon gewoon Mallorca op zn Nederlands zei (zoals met prymark en priemark) en daar irriteerde ik me dan aan.

36 likes

www.treinenradar.nl

Voor altijd je treinen stalken. :ok_hand:

1 like

Nah, dat geloof ik allemaal wel. Maar bussen, die zijn pas echt onbetrouwbaar

12 likes

Ik dacht dus eerst dat the handmaids tale over de Amish ging. Maar dat is dus niet zo haha

6 likes

Vind de OVinfo app wel echt een goeie om een betrouwbaarder beeld te hebben van de bussen. Misschien een tip

1 like

Wauw dit is voor mij ook echt een eye opener

1 like

Dat het “permanent” is ipv “pernament” en “althans” ipv “athlans” (geschreven snap ik het wel, qua uitspraak gaat het meestal fout)

4 likes

Hahahaha dit moment had ik ook een paar jaar geleden! Judgete altijd een vriendin die het erover had, totdat ik ging googlen.

1 like

Dat Frank Dane de broer is van Robert Jensen

11 likes

WAT?! Mijn mond valt open :astonished:, wist ik niet!

2 likes

Deze is wel echt erg, dus laat ik maar beginnen met de disclaimer dat ik echt niets met voetbal heb.
Ik kwam er laatst achter dat nationale elftallen geen aparte teams zijn. Als in, dat ze gewoon zijn samengesteld uit voetballers van allerlei teams uit dat land. Ik dacht om een of andere reden dat dat niet mocht ofzo, dat als je bijv. bij Ajax voetbalde, je niet meer in het Nederlands elftal mocht? Hoe meer ik er nu over nadenk hoe onlogischer het ook wordt, want dan zouden alle nationale elftallen sowieso bestaan uit matige spelers, en zouden al die teamleden bijna nooit hoeven voetballen. En hoe zou dat moeten met landen met heel weinig inwoners? Nou ja, laten we het er maar op houden dat ik niet heel erg bezig ben met voetbal :speak_no_evil:

40 likes