Je kunt hem ook altijd even navullen met water. Even schudden, heb je een dun sopje waar je nog een paar keer mee kunt doen!
Ik dacht altijd dat een carpenter iemand was die vloerbedekkingen legt, omdat ik het vond lijken op het woord carpet. Heb waarschijnlijk die connectie gemaakt toen ik vrij jong was en kwam er gisteren door ondertiteling op tv pas achter dat het timmerman betekent
Ja deze realisatie had ik gisteren ook. In mijn hoofd is dit nog steeds een error
Ja same here
Deze is echt dom. Als een straat āmgrā erin heeft, dus āmgr troelapleinā ofzo, dacht ik dat dat stond voor Margriet. Tijdens een gesprek met een klant enkele weken geleden kwam ik erachter dat het staat voor monseigneur
Oh daar kom ik nu dankzij jouw post ook pas achter haha.
Dat Maarten Luther en Martin Luther King twee verschillende personen zijn
haha maar waarom Margriet?
Echt geen idee haha, misschien van prinses Margriet? Zo dom haha.
Dat falafel vega is, ik heb het nooit gegeten en het āklinktā heel erg als vlees
vegan zelfs
Op de een of andere manier heb ik heel lang niet doorgehad dat Dominee Gremdaat geen echte dominee is
Wat het begrip tuinhuisje hier betekend in de omgeving Rotterdam. Eigenlijk een soort klein tuinhuisje dat je als vakantiehuis gebruikt. Dus een camping maar dan met tuinhuisjes.
Ik dacht dat eiegenlijk ook. Of dat je meerdere keren levenslang moest krijgen (dus vb meerdere moorden) en dan uiteindelijk nog vrij kon komenā¦
Nieuw voor mij. Tuinhuisje is voor mij nog altijd huisje in de tuin voor je tuingereedschap op te bergen
Ik las manager
Ik ga het volgende keer tsten! Een keer hard schudden helpt alvast niet. Dat heb ik al getest ā¦
Haha nou voor mij ook maar als ik hier dus hoor: Die en die zijn naar de tuin, in het tuinhuis weet ik nu eindelijk wat ze ermee bedoelen. Blijf het wel apart vinden.
Ik werd op de middelbare school door mijn leraar Engels Miss Carpenter genoemd. Snapte eerst niet waarom. Tot ik me realiseerde dat hij mijn achternaam in het Engels zeiā¦ oepsā¦
Als Rotterdammert dacht ik dat iedereen het woord zo gebruikte