Waar kwam jij pas heel laat achter?

Zeggen mensen dan niet “jezelf een handje helpen”?

1 like

Dat komt omdat veeeeel mensen niet de echte betekenis kennen. Ik heb het ook weleens gelezen in boeken enzo. Maar het klopt echt niet. Google is your friend.

3 likes

Als in, masturberen? Zou kunnen, dat hoor ik niet zo vaak haha en Google weet het ook niet.

1 like

Dat velociraptors zo groot waren als een kalkoen. En dat ze ook nog veren hadden. :exploding_head:

21 likes

Dat dit forum veel meer een EGF 2.0 is dan WTF (dat is meer viva 2.0).

Ik ben op EGF nogal hard geweest over dit forum en ben wel erg fel (te fel?) de discussie aangegaan op dat moment, dus bij dezen ook mijn excuses aan @Nescio.

35 likes

Kan me heel erg vinden in wat je zegt over het WTF, ik vind de sfeer daar heel anders dan hier en het EGF vroeger. Eigenlijk best vreemd, aangezien de meiden daar ook gewoon van het EGF komen?

Ik vind de sfeer daar overigens niet ‘slechter’ of zo, inderdaad meer Viva-achtig en dat is gewoon minder mijn smaak.

3 likes

Wat is het verschil tussen een viva-achtige sfeer en een EGF-achtige sfeer? Oprecht nieuwsgierig :see_no_evil:

1 like

Hier heb ik echt het gevoel dat ik terug om het EGF ben (maar dan gewoon met een andere lay-out), op het WTF had ik dat veel minder. Ik had het gevoel dat er andere soorten grapjes werden gemaakt, andere soorten discussies, etc. Ik kan het verder niet echt in woorden uitdrukken, het is ook heel subjectief natuurlijk! Ik denk dat als je daar een paar dagen zou meelezen, dat je de verschillen wel ziet.

5 likes

Dit herken ik ook wel. Heb ook het idee dat mensen hier elkaar meer ‘accepteren’, ik voel me hier een insider terwijl iedereen, op 1 of 2 mensen na, me negeert op WTF.

En voor zover ik weet zijn er ook bijna geen heftige discussies geweest waar het op WTF wel vaker raak is.

1 like

daarom post je nu 2 keer achter elkaar? :wink:

4 likes

Ik moet toch wat he :yum:

9 likes

Dat heb ik ook… ik ben vooral een meelezer. Toch maar posten want wil wel graag die andere topics lezen ook. Maar vind het eigenlijk heel leuk, fijne sfeer, gemoedelijk en open naar nieuwelingen

1 like

Denk dat 50 posts sneller gaat dan je denkt als je gewoon af en toe gezellig mee praat! Niet iedere post hoeft ook “nuttig” te zijn vind ik!

5 likes

dat je heel veel lekker 'slettendans’nummers ook in Reggaeton versie hebt
omg man. heerlijk heeeerlijk

deze lijst bijv. https://www.youtube.com/watch?v=ZBAuCyZUEXg&list=RDZBAuCyZUEXg&index=1

6 likes

Heb wel het idee dat zo’n beetje alle leuke topics nu ontoegankelijk zijn ja. :cry:

1 like

Ja dat idee heb ik helaas ook :disappointed:

Nou ja, we moeten het maar positief bekijken; als we dan eindelijk genoeg posts hebben, hebben we heel veel om bij te lezen. :yum:

2 likes

Haha ja dat is waar :joy:

1 like

Dit is echt een hele domme maar ik ontdekte gisteravond dat als je heel hard schudt met een bijna lege fles (shampoo bijv) de laatste restjes er heel makkelijk uitkomen.

Ik snap niet dat ik dit nog nooit eerder heb geprobeerd?

8 likes

Oh maar actie is ook leuk! Misschien ga ik wel even kijken haha.

Vind het hier vooral fijn omdat ik tot nu toe het idee heb dat de meeste wel compleet zijn