Mijn dirty mind las twee keer voorspel
En dan bestaat er ook nog Wesepe
Ter aanvulling op de levenslang/tbs/EHRM discussie: er wordt ook wel veelvuldig bepleit dat levenslang=levenslang zonder tussenbeoordeling eigenlijk een uitgestelde doodstraf is.
Haha hier ook 3 websites met een .tk adres gehad. :'D
Wist je ook dat er bij Rotterdam een dorp ligt dat Charlois heet? Dat spreek je niet uit op zân Frans maar als âsjaarloosâ.
Dit weet ik nu al een paar jaar maar dat vond ik ook heel gek.
Maarmaarmaar⊠tis zoân leuk stadje
mijn geliefde sjaarloos een dorp noemen
Dat is toch gewoon een stadsdeel? Een wijk/buurt ofzo? Geen dorp?
Precies!
Kom je er vandaan?
Geboren, opgegroeid etc. Sinds april verhuisd maar woon er nog steeds dichtbij
Grappig, ik ook! Ben een paar jaar geleden verhuisd.
Ah dat is toevallig
Dat ik al heel mijn leven, of toch zo lang als ik me herinner, het doorzichtige velletje om het bifi worstje op eet. Terwijl dat dus niet de bedoeling is. Kom er letterlijk nu achter.
Dit heb ik ook zooooo lang gedaan. Als ik ze nu eet prop ik dat velletje ook in mân mond omdat het zo lekker smaakt en dan zit er ik veel te lang nog op te kauwen/zuigen.
Hahahahahahahahahaha hoe?? Dat is toch heeeel vies
Hahah nee vind ik niet. Vind het eerder naar niks met een beetje zout smaken. Ik dacht echt dat je dat allemaal gewoon kon eten. Er zit toch al een papiertje om, waarom dan nog een extra velđ
Inmddels weet ik dit al een aantal jaar, maar het grootste gedeelte van mijn leven dacht ik dat âde hand aan jezelf slaanâ betekende dat je masturbeerde. Maar het betekent dus jezelf van het leven beroven.
Oh? Ik dacht dit ook! Ik las wel diverse dingen waarin dit masturberen betekend hoor!
ik dacht dit nog steeds