Nederland is een van de weinige landen waar levenslang ook echt levenslang is.
Dit is áltijd mijn argument als er weer iemand gaat zeiken over de zogenaamde lage straffen in Nederland
@Woodkid ja ik bedoel dus dat het een misvatting is dat levenslang geen levenslang is in Nederland!
Dankzij @anon98052296
Dat er verschil zit tussen anti-transpirant en anti-perspirant (en wat de eigenschappen van beide zijn)
Hahaha woeh wat een eervolle vermelding dit! Ik werk nu een maand bij een drogist en alle kennis die ik opdoe vind ik zo leuk. Ik weet ook vanalles over vitamines en mineralen (en wat mineralen eigenlijk zijn) en ik geniet daar echt van
Haha graag gedaan! En leuk! Zo leer je anderen onbewust ook nog eens wat
Edit (voor @Cosima ) :
- Anti-transpirant werkt alleen tegen de geurtjes van zweet, maar doet niets tegen het zweten zelf
- Anti-perspirant gaat het zweten zelf tegen
2 becooome 1
Hahaha ja Jezus, kwartjes vielen later pas
wow deze zin heb ik nooit bewust geregistreerd haha
Bizar is dat he?! Dat kleine kindjes dat zingen… toen ik voor de eerste keer die tekst hoorde dacht ik echt: huh wacht eens even… dit moet ik verkeerd verstaan, dit kunnen ze niet bedoelen
maar k3 wilde zich in het begin ook gewoon richten op volwassenen he daarom gaan hun eerste liedjes meer over dat soort dingen. later werden het echt pas meer kindernummers
hahaha ja, dat was natuurlijk een idee van die vieze studio 100 gert
En zoals vroeger de Vengaboys - Boom Boom Dat zong ook echt iedereen mee vroeger.
Ik vraag me altijd af wat een lucratievere fangroep is.
Volgens mij kunnen jonge kinderen wel mega obsessed zijn en als ze een beetje toegeeflijke ouders hebben dan kun je er alles aan kwijt, van K3 kopjes tot K3 snoep.
Aan de andere kant kunnen pubermeisjes ook obsessief zijn, maar ik denk dat ze misschien meer hun idool imiteren dan echt alles aanschaffen met hun hoofd erop. Aan de andere kant kende ik een meisje dat elk blad kocht als er maar een artikeltje over starmaker/k-otic instond.
maar hier ben ik dus super benieuwd naar. Ik zou me een beetje voelen falen denk ik als ik me richtte op jonge vrouwen maar het aanslaat bij kleuters. Maar het maakt natuurlijk wel veel goed als je er dan wel enorm aan verdient.
Ik ook
Hahaha ja, en volgens mij waren vroeger bij de miniplaybackshow ook best vaak “ongepaste” nummers voor een kind om te playbacken.
Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik Ademnood van Linda, Roos & Jessica ging playbacken toen mijn opa en oma op visite waren. Ik zat toen in groep 3. Haha mijn opa vond het heel schokkend!! En vroeg aan mijn moeder of ze dit wel goed vond. Snap het achteraf wel… Vannacht was heftig, van mij krijg jij een dikke 10 ohooo
Haha voor je opa ook echt! Die zou daar wel met samengeknepen billen hebben gezeten.
Zet de uitleg er dan ook ff bij :’)
Wow serieus wat geleerd. Waar koop ik een goede anti-perspirant deo, en welke? Kom maar door met die tips!
Dank, maar credits gaan naar @anon98052296 hoor! Zij kan je vast adviseren verder Het staat in ieder geval altijd op de deo zelf, welke van de 2 het is.