Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ja dat is het idd!

Ik mag het volgens mij eigenlijk niet hebben omdat ik huisgenoten heb waarmee ik het adres deel maar dat heb ik genegeerd haha

Thanks! Dan lukt het bij mij dus niet😟

Ik zou het ook gewoon doen als ik jou was haha. Kan je dan ook de post van je huisgenoten zien?

He wat stom!

Ja je ziet gewoon alles wat op de mat valt, dus dan zie ik het toch ook haha

1 like

Ja precies dus raar dat het dan officieel niet mag :thinking:

Dat is idd zo chill! Nooit meer zonder postzegels, of juist vellen postzegels die nooit op gaan.

2 likes

Toen ik naar The Crown keek en alleen maar kon denken: WIJ HOUDEN VAN ORANJEHEEEE

Wajoooo ik ben dus die persoon die bij elke voetbalwedstrijd op tv (behalve oranje of bekende clubs) constant vraagt “welk team is blauw???” en het dan weer vergeet en dan 10 minuten laten weer die vraag stelt.

Heel irritant en ik vind het stom omdat ik dan meteen een noob lijk (ben ik ook) ANYWAY de kleuren van de shirts van de teams staan dus gewoon bij de score linksbovenaan. Al jaren.

Ik zie het echter net pas voor het eerst:

43 likes

:astonished:

Die eerste drie wist ik. Grimmauld Place kom ik net achter.

14 likes

Ja hoor!

Ik zat gister in de trein uit het raam te staren en zag toen ineens dat het BCC ‘mannetje’ niet alleen een mannetje is maar ook een stekker. Zag er altijd alleen dat eerste in.
bcc-specials-dit-is-bcc-500x200

30 likes

Hahahaha toen ik voor het eerst met een Macbook werkte moest ik ook vragen aan mijn nieuwe leidinggevende hoe ik “de puntjes op de o kon krijgen” voelde me zo dom :sob: Nu is mijn Macbook kapot en zit ik weer op windows en elke keer als ik het nu nodig heb zit ik zo: uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuberhaupt, hahahaha

25 likes

neeeeeeeeee
ik heb altijd die alt+u en alt+e snelkoppelingen gebruikt en heb soms zelfs een speciaal teken gegoogled en gecopypaste. aargh nou blij dat ik dit nu weet!

5 likes

Windows is zo kut, werk al 4 maanden met windows en heb nog steeds het streepje naar rechts niet gevonden :hushed:

1 like

Je kan dat dus gewoon googlen hè

1 like

Ja meerdere keren geprobeerd maar het lukt steeds niet dus als ik het heel nodig vind kopieer en plak ik het hahaha. Collega zei dat het ook aan m’n laptop instellingen kan liggen maar nog geen zin gehad om het uit te zoeke

1 like

Nou zo’n letter indrukken tot je dat menu krijgt duurt mij echt veel te lang. Wat dat betreft mis ik echt mijn Windows laptop, de speciale tekens op mac zijn niet zo chill geregeld. Ik vind die alt combinaties wel prima, maar ik vergeet steeds welk teken achter welke letter zit. Heel irritant haha

Dat Enya geen heel koor is maar gewoon één iemand.

Sail away, sail away, sail away :sailboat:

5 likes

Ik dacht dat Danny Vera een volkszanger was…

13 likes

Ik zag laatst in de krochten van YouTube een oude aflevering van klasgenoten waarin hij zat, samen mer Floor Jansen en die zangeres van Krezip. Zij waren de eerste lichting van de rockacademie, maar dat gaf wel even kortsluiting in mijn hoofd om die drie samen te zien als ‘even oud’.

4 likes