Ik besefte toen iemand asbak verkeerd als as bak spelde pas waarom een asbak eigenlijk een asbak heet
Dat de naam Knab (die bank) omgekeerd is voor…
…
…
…
bank…
Hier kwam ik een week geleden achter. Mind was blown
Dat bubble tea geen thee met prik is kwam ik vorige week achter
ik dacht life after love? ga nu luisteren
Jaa dit!
Ik heb dit volgens mij al eens gepost maar ik kwam er dus heel laat achter dat dit nummer niet door een man wordt gezongen. Zelfde bij Fast car haha.
Hahah ik dacht hetzelfde
Google geeft ook dezelfde aanvulling! Als je typt “do you believe in” komt er al love after love te staan.
Mondiale vergissing dan?
Nee dat ik ook geschokt ben dat @Briseis niet weet dat het van Cher en het andere nummer van Tracy Chapman is (en dus vrouwen).
tbf tho
Dat Bob Ross niet meer leeft. Al 15 jaar niet meer!! Nu pas achtergekomen, nadat ik talloze filmpjes van hem bekeken heb.
Lof deze onderzoeks-dedication
hoorde ik iemand cher zeggen? wat een koningin is dat
dit stukje van haar show is ook zo goed, love it, de nonchalance waarmee ze zingt, haar bewegingen, haar hele voorkomen.
helemaal gehypnotiseerd door haar
Ik heb vorige week ontdekt dat je in de PostNL app kunt zien welke post er binnen gaat komen. Dus letterlijk met foto enzo, bizar! Je hebt er ook geen reet aan, maar ik wilde het toch hebben
Ik heb die app alleen maar omdat m’n schoonvader regelmatig krantenartikelen opstuurt naar m’n vriend in zelfgemaakte enveloppen. Lach me iedere keer kapot als er opeens weer zoiets tussen staat
Ik heb een keer gehad dat ik in die app zag dat er een blauwe brief van de belastingdienst aan zat te komen. Maar die heeft mijn huis nooit bereikt. Ik PostNL contacten, die verwezen mij naar de belastingdienst. Was het toch mooi een rekening die ik moest betalen maar die mij dus nooit bereikt heeft. Dus kan toch best nuttig zijn die app!
Ik zie dus helemaal geen foto’s meer? Echt overal een grijs vlak met de melding dat er geen afbeelding getoond kan worden, echt jammer haha
Vroeger snapte ik nooit waarom mijn vader soms de weg niet kon vinden als we onderweg waren met de auto. ‘De pijltjes (richtingaanwijzers) op het dashboard geven toch gewoon aan welke kant je op moet rijden?’ Was mijn gedachte…
Ik wil dit ook
Is dit bij mijn account - mijn post? Zo ja, dan is het niet mogelijk op mijn adres