Waar komt jouw titel vandaan

Heb jij je titel zelf verzonnen of heeft een medeforummer je er aan eentje geholpen? Of was er een moderator in een lollige bui? Dit is de plek waar jij een toelichting kan geven op je titel! Met als inspiratiebron @Pantalones voor het idee :wink:

De mijne verscheen zomaar uit het niets. Het is een verwijzing naar mijn naam en avatar, Magnum.

2 likes

Ik wilde de enige zijn die zonder titel overbleef, en zo doende :joy:

3 likes

Tijdje geleden in wjekw is gesprek met @Nescio over de titel regular omdat dat net opkomende was. Ik had geen titel maar gezegd dat ik me wel stamgast voelde.
Ben ook wel een bitch, vandaar stambitch.

3 likes

Geen idee :stuck_out_tongue:.

Ik ben enorm groot fan van de nieuwe Ikea reclame, die is echt lit. :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

7 likes

Ben getrouwd met Theo Hutchcraft.

:sunglasses:

2 likes

Ik heb geen titel :sob:

Volgens mij komt mijn titel van een film

Het liedje, maar weet niet helemaal waarom ik m gekregen heb haha. Begint met hetzelfde woord? :tongue:

Maar een beetje meer actie kan nooit kwaad

Ik postte in het intrusies-topic dat ik me vroeger afvroeg of ik gaatjes in mijn oren kan maken met een perforatorā€¦

11 likes

Omdat ik dat gewoon ben. Met hulp van een mod.

3 likes

Gevalletje lollige moderator bij mij

3 likes

Gekregen, omdat ik (te) veel over mā€™n kind lul denk ik. Maarja, canā€™t help it.

1 like

http://angryalien.com/0406/reservoirbuns.asp

Ik hou wel van een jointje.

2 likes

Hoe fix je een titel?

Aanvragen. Zie hier:

2 likes

Mailde ik ooit naar een docent ipv ā€œverstuurd vanaf mijn iPhoneā€. Passend dus dat het onder mijn naam staat.

Nu als geen reactie

14 likes

Volgens mij had jij die Taviza even een goeie reality check gegeven.

1 like

Door mijn avatar. Met dank aan @Alpacamybags en natuurlijk omdat spacecorgis tof zijn.

1 like