Waar komt jouw titel vandaan

Een moderator (@Nescio missch?) naar aanleiding van mijn poll over welke vingers je gebruikt met typen op je telefoon.
Ik typ razendsnel met 10 vingers op een toetsenbord en op mijn tel met 1 vinger. Ik dacht: vroeger een BlackBerry = typen met 2 duimen.

1 like

Voor al uw feesten en partijen. En om lekker uit je Sloggi te scheuren.

5 likes

Ik heb er gewoon om gezeurd in de chat :slight_smile:

1 like

Ah, nice! Ik wist niet dat het daarover ging, mooi :grin:.

@Lula mag mij gewoon niet

3 likes

Ik voel me door mijn ondertitel ineens heel oppervlakkig, maar ik own het gewoon maar denk ik. :joy:

4 likes

Ik vind het wel lollig dat dit topic suggereert dat we in een ver verleden onze titels heb gekregen en dat we nu oude anekdotes ophalen. Terwijl deze titelmanie nog geen twee weken oud is :laugh:

15 likes

Ik postte hier laatst dat ik niet zo van friet hou. En op het EGF kwam ik er na heeeel lang pas achter dat de vrouw op mijn ava Amber Rose is en ik vind haar ook niet zo leuk

1 like

Ik twijfelde nog even tussen girlboss en powervrouw.

4 likes

Admin2 allitereert aardig en vindt binnenrijm heel erg fijn!

3 likes

Ik heb hem voor mezelf uitgekozen omdat het mijn lievelingsemoji is, waar ik me erg goed door voel vertegenwoordigd:

:full_moon_with_face:

1 like

Hahaha oh dat had ik heel heftig gevonden :joy:

Doe niet zo mal. Probeer onze legende Fangirl23 in leven te houden. Mag nooit verloren gaan :sob:

2 likes

Nouja, er staat ondersteboven: ā€˜if you can read this, flip me overā€™.

Als je dus een keer omgekiept bent, dan weet de rest dat ze je weer recht overeind moeten zetten!

Handig toch?

1 like

Lollige bui van een mod :joy: