Hartje voor de herkenning… helaas.
Heeej! Ik kan waarschijnlijk ook niet goed tegen nachtschade. Hoe heb jij dat geconstateerd? En heb je toevallig nog lekkere recepten haha? (ik ben wel vegan, maakt het wat ingewikkelder )
Ik heb dat altijd zodra je de zomervakantie min of meer al kan ruiken geloof dat 12 juni ofzo mn laatste echte deadline is? Dus dat is nog niet eens een maand!
Ik erger me eraan dat ik niet begrijp hoe het forum werkt. En aan mensen die bij drukte stiekem naar de invalidetoilet gaan terwijl ze het niet nodig hebben en echte invalide mensen dan moeten wachten en bij mij komen klagen.
Is er iets wat we kunnen doen zodat je het beter begrijpt?
Haha ik ben ook vegan ^^
Heb het op de traditionele manier gedaan, met een eliminatiedieet. Duurt 6 weken maar is niet vegan te doen ( geen plantaardige proteine opties). Ik zou zeggen, schrap et een paar weken van je menu en kijk hoe je lichaam reageert. Heb genoeg recepten inmiddels, wat voor dingen cind je lekker?
Haha ik ben ook vegan ^^
Heb het op de traditionele manier gedaan, met een eliminatiedieet. Duurt 6 weken maar is niet vegan te doen ( geen plantaardige proteine opties). Ik zou zeggen, schrap et een paar weken van je menu en kijk hoe je lichaam reageert. Heb genoeg recepten inmiddels, wat voor dingen cind je lekker?
Aaah super dat je ook vegan bent haha
Ik heb het idee dat ik me beter voel als ik geen nachtschade eet en daarom eet ik altijd nachtschade vrij als ik in mijn studio ben. Ik merk vooral dat het super zwaar op de maag ligt als ik na een tijdje die producten weer eet (bij mijn ouders eet ik ‘normaal’ namelijk. Zij vinden vegan koken al lastig genoeg). En heb nog wel andere klachten die dan ineens komen opzetten, dus daarom eet ik liever die producten niet - geen idee of ik echt een intolerantie heb tho.
Maar IEDER recept zou me heel erg helpen haha!!! Ik mis bijvoorbeeld tomaten(saus) zo ontzettend erg . Vind pasta nu echt wel saaier… Al die nachtschaderecepten die ik online kan vinden zijn voor vleeseters en vind het best lastig om die om te gooien naar veganistisch.
Okay, zodra ik thuis ben stuur ik je mn nomatensaus recept
Speciaal voor jou :
Hahahaha Thanks!
Dat als ik zelf mijn oksels hars, alles zeer doet erna en rood wordt.
Maar ik wel een aantal weken haarvrij ben dus ik neem het maar voor lief
Ik heb mij gisteravond een keer niet ingesmeerd met van dat antimuggenspul en gedurende de dag heb ik zo ongeveer 15 nieuwe muggenbulten gevonden. En het jeukt zo erg.
zodra ik thuis ben stuur ik je mn nomatensaus recept
Woehoe tnx! Maar andere recepten mogen ook haha, ben heel benieuwd. Eet nu best saai voor mijn gevoel (alsnog wel lekker tho, maar veel hetzelfde). Als je ook nog recepten hebt die makkelijk en snel zijn ben ik helemaal gelukkig haha
Mijn vriend kijkt Yu-gi-oh
Moet er wel even bij zeggen dat ik nu op vakantie ben en pas morgrnavond weer thuis ben
Aan mezelf, dat ik De gebruiksaanwijzing heb gelezen en nog steeds niet snap hoe ik Mn profielafbeelding wijzig, maar wel super blij met dit nieuwe forum. Hoi jongens!
Oh Tis gelukt jongens! Meteen ff een nieuwe outfit, maar dezelfde knappe kop als vanouds.
Ik moet gewoon nog even wennen, heb gisteren echt moeten zoeken naar hoe ik ergens op kan reageren, mijn profielafbeelding wijzigen is me nog steeds niet gelukt maar komt vast goed. Maar ben wel blij met een nieuw forum met allemaal oude bekenden.
Deze al gecheckt:
https://www.forumfeminarum.nl/t/forumhandleiding/622/2
Mijn tyfusauto die elke 5 minuten wel op de een of andere manier kapot gaat. Vandaag ging het kutlampje met het uitroepteken flikkeren dus ik check de handleiding, zijn het blijkbaar de remmen??
Bonusergernis: de vakbondsacties bij bussen en trams waardoor je niet zeker weet of je wel naar het station geraakt. Top.
Dat ik weet dat ik vandaag eigenlijk aan mijn opdracht moet werken zodat ik die mooi op tijd in kan leveren maar ben nu aan het wachten op de goede biechten van EGF
Ik hebeen nieuwe bril en zonnebril besteld en dat het dan zo vet lang duurt voordat je dat in huis hebt. Dus nu zit ik elke dag 100x de tracking in de gaten te houden.
Ging gisteren langs de huisartspraktijk om een afspraak te maken. Eigenlijk hoef ik mn HA niet eens te zien, heb gewoon een doorverwijzing voor de fysio nodig. Kan ik pas volgende week dinsdag terecht duurt toch veel te lang man