Hm ja ik maakte de afspraak bij de assistente en ik opperde dit ook, maar omdat ik een snijwond heb gehad wilde ze de HA er even naar laten kijken… tja
Huh echt? Ook als je het vergoed wil krijgen?
Ja ben wel aanvullend verzekerd! Oh wow. Ok dan ga ik daar meteen achteraan haha, thanks!
Dat het forum te vroeg sluit
Oké was denk ik gewoon even te druk
Aan iemand in mijn schoonfamilie, om meerdere redenenen maar eigenlijk al als ze gewoon ademt.
dat het pakket met m’n tv erin vertraagd is. Ik wil gewoon lekker tv kunnen kijken stomme post nl
Van die mensen die steeds roepen dat ze product X en Y willen hebben en dat ze ‘morgen echt betalen.’ Vervolgens heb je een week later nog geen geld en hoor je ook niets meer. Hou dan gewoon je mond?
Dat het nachotopic weg is
Hoe moet ik nu weten waar ik lekkere nacho’s kan eten?
Een nieuwe is er al
Ik wilde net in het studietopic wat posten en toen verdween de antwoorden knop weer.
jezus @Lula forums mogen mij niet
Patricia Paay bij BN’ers in therapie… Okee waarom kijk ik dat überhaupt? ga nu maar naar bed. Om een verstandige vrouw te zijn, ipv een sensatiezoekende bn’er uitwillachende puber
Nachtschade is een plantenfamilie waar onder andere aardappels, tomaat, aubergine, paprika en chilipepers onder vallen.
tabak valt er ook onder. En een aantal giftige planten zoals de belladonna
Dat er in de humus pikant van de al een paar hardere kikkerewrten zitten. Smeert echt kut.
ik wil graag verhuizen binnen de stad, het liefst naar een betaalbaar appartement in mn eentje. Is uiteraard niet te doen. En nou reageer ik dus steeds op loting appartementen, maar die worden serieus ELKE keer geaccepteerd door iemand met loting positie 1. Ja zo ga ik er toch nooit ergens tussenkomen
Waarom staat er trouwens een c achter de titel van dit topic?
oh hai, ik dacht ik laat even een typo achter 's ochtends vroeg om te demonstreren hoe hard ik voor jullie werk
haha thanks, haal t ff weg!
Aan mezelf, omdat ik op dit forum zit terwijl ik moet studeren. En aan mijn buurman, omdat ik de bass van zijn muziek hoor. Beter kapt ie daar snel mee
En nu ga ik offline