Ik zou iedereen trakteren behalve deze tante en het persoon dat zo nodig ook die dag wil. Wat een onzin zeg, ik kan me hier zo over opwinden!
@Namorada @Ludo
Ja, echt he. Ik zou gewoon trakteren wanneer jij daar zin in hebt. En verder niet te moeilijk doen. Raar gedoe van jouw tante.
Hahahhaa waar een mens zich druk om kan maken! Inderdaad lekker trakteren die dag dat je vriend ook echt jarig is.
Haha, nou van mij hoeft het helemaal niet meer. Ik hoor net van mijn nicht: âMaar lees t nu voor aan mn moeder en zij heeft gehoord dat ze graag op zondag iets getrakteerd willen hebbenâŠivm inkrimpen vh budget.â
Hahahahah okeeeeeeee nu helemaal niets meer, de groeten gekke lui
Dat weer een of andere kut band aan het spelen is aan de overkant met de fucking deur open. ZO KAN IK TOCH JERSEY SHORE NIET VOLGEN!
Een workshop gehad op mijn werk die eigenlijk gewoon een oppervlakkige spreekbeurt over het onderwerp was⊠ik had het net zo goed zelf kunnen geven. Zo zonde van mijn tijd.
Aan het nationale pensioendebat
Ik weet ook niet waarom ik hier tijdens het zappen bleef hangen
Omdat er geen fuck op tv is? Dat is dus mijn ergernis.
Mân koortslip en teveel vliegjes in huis.
Ik zit aan mân bureau en ik voel de muggen letterlijk mân been lek prikken.
Hormonen en kikkers die âs nachts kwaken
Dat de airco hier op werk altijd aangezet wordt. Ik haat airco echt heel erg. Ja als het warm is is het heel fijn, maar in alle overige gevallen krijg ik er koppijn en droge ogen van.
Aften, wat een nare dingen.
Dat ik te veel van die chili vlokken op mijn rosbief heb gedaan, en nu mijn mond geĂŻrriteerd is.
Mezelf⊠heb een intolerantie voor nachtschade en gisteren had een goede vriend voor me gekookt, vet zn best gedaan, en hij dacht dat ik alleen niet tegen tomaat kon. Dus gegrilde aardappelen, paprika en aubergine gemaakt. En ik uit beleefdheid heb alles opgegeten. Zoân last van mn lijf
Dat ik nieuwe schoenen aan heb terwijl ik een hele dag weg ben en nu dus een blaar heb.
Wanneer je uit je parkeerplaats rijdt en de chauffeer die de plek wil nemen je weg blokkeert. En de chauffeur je vervolgens geĂŻrriteerd signaal doet een rondje om te rijden (!!!) omdat ze te lui is zich een beetje meer naar de kant toe te zetten zodat ik langs kan.
Nee dan ga ik nog liever 55 km te voet naar werk.
Mensen die brocolli schrijven ipv broccoli. Tis een groente, geen hond.
Mijn gebrek aan motivatie (voor school maar eigenlijk voor alles op dit moment :p)
Hahaha ik lach hard op