Waar erger jij je aan?

Niet gevonden, alles nagelopen.

Ellende.

Heb pinpasen geblokkeerd, nieuwe aangevraagd. OV-kaart opnieuw aangevraagd, rijbewijs moet ik nog regelen.

En ik dacht vorige week nog, best knap dat ik dit nooit ben kwijt geraakt. :roll_eyes:

Dat we maar 1 wc in huis hebben.

Vooral als ik dan wakker word en heel nodig moet plassen maar het een kwartier duurt voor mn huisgenootje uit de douche is :rage:

Aah zo kut he, dit is mij een tijdje geleden ook gebeurd.

Kreeg ik 2 weken later bericht via facebook dat iemand mn pasjes gevonden had, paar straten verderop (waar ik nooit kwam). Maar ja toen was alles al geblokkeerd :roll_eyes:

Mijn slaapritme.
Ik sta om 08:00 op, werk de hele dag. Waarom kan ik ‘s avonds niet gewoon om 23:30 in slaap vallen???

Sta je al lang om 8 uur op?

Ik sta sinds dit jaar om 6 uur op maar het heeft best lang geduurd voordat ik dan ook rond 22u kon slapen

WTF ga je je nagels om 8.00 uur zitten lakken in de trein :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Ja sinds begin dit jaar, toen stond ook regelmatig om kwart voor 8 op, soms ook om 06:15 of 06:45, maar op tijd slapen ho maar
Als ik een paar dagen vrij ben draait heel mn ritme ook meteen

Oh noooo vreselijkkkkk:sweat:

Ik heb een collega die dit tijdens de lunchpauze doet. Aan mijn tafel.
:face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Mensen die wagenziek zijn

En ik weet ook dat het voor voor hun vervelend is en dat je er weinig aan kan doen.

1 like

Vind het zo ordinair om aaaaaal je problemen keihard in de UB te bespreken.

12 likes

Ik vind het bijzonder irritant dat ik nog steeds mailtjes krijg of ik “echt geen plekje vrij heb in mijn onderzoek”. We hadden 100+ plekken en alles is gevuld, deal with it, kom niet bij mij zeiken, ik kan er geen extra dagen bij toveren.

Waar ik me ook kapot aan erger is dat ik de mails en verder IT doe voor mijn onderzoek maar omdat iedereen van mn groep toegang heeft tot de mail, al die mails ook opent en dan niet meer op ongelezen zet. Dus ik antwoord soms gewoon niet op mensen omdat ik geen nieuwe mails heb gekregen en dat moet ik nu steeds controleren. Zit erover te denken om het wachtwoord te veranderen maar ja, wat als ik een keertje spontaan dood ga

“Wil je ook” bij een stuk vlees terwijl je weet dat ik dat niet eet :smile: :smile: :smile:

8 likes

Ik erger me aan mezelf. Er wordt nogal een aantal keer per dag bedankt tegen me gezegd en ik antwoord steeds met “joe”. Why?! :mad: Het komt er steeds zo dom uit.

2 likes

Een van mijn opdrachtgevers. Heb de laatste tijd heel veel last-minute werk verricht voor die persoon, ook in het weekend. Nu heb ik vorige week al aangegeven dat ik deze week bijna geen tijd heb voor zijn project. Krijg ik net een mailtje: “Ik weet dat je het druk hebt, maar kan je toch je beste beentje voor zetten en dit weekend nog een aantal dingen voor me doen?”. Alsof ik nooit mijn best doe om hem tegemoet te komen? Alsof het een uitzondering is dat ik mijn ‘beste beentje voor zet’.

Kan dat niet tegen hem zeggen, want die opdrachtgever is verantwoordelijk voor ongeveer 50% van mijn inkomen. Dus dan maar hier klagen en een vriendelijk mailtje sturen dat ik mijn best zal doen. :upside_down_face:

6 likes

Dat mijn lichaam van de ene in de andere ontsteking terecht komt :frowning:

Oma met kleinkind en het kind scant 1 product meerdere keren. Oma vindt dat ze aan de kassa wel veel moet betalen, rekent toch af. Om vervolgens 10 seconden later weer voor te dringen omdat ze ziet waar het verkeerd is gegaan.

Hou je kind en boodschappen gewoon goed in de gaten.

8 likes

Aan mezelf, ik heb honger, maar geen lekker eten in huis en geen zin om naar de supermarkt te gaan (is echt 3 minuten lopen…)

1 like

aan al die duizenden mails rondom die nieuwe privacy wet.

22 likes

schijtziek word je ervan. Hopelijk morgen de laatste!

1 like