Of altijd de vraag of je dan wel vis eet.
Al zijn mijn schoonouders ook schuldig aan de devaluatie van het begrip vegetariër in die zin. Ze hebben pas een maand “vegetarisch” gegeten. Geen vlees. Wel vis. Dat is dus niet vegetarisch.
Of altijd de vraag of je dan wel vis eet.
Al zijn mijn schoonouders ook schuldig aan de devaluatie van het begrip vegetariër in die zin. Ze hebben pas een maand “vegetarisch” gegeten. Geen vlees. Wel vis. Dat is dus niet vegetarisch.
Dat ik nog steeds automatisch naar het egf surf
Ik typ ook echt heel vaak de ‘e’ in op mijn mobiel en dan denk ik oh nee rip. Hoop dat dit net zo’n dingetje is als de eerste week van het nieuwe jaar nog het oude jaartal opschrijven bij een datum…
Heb vandaag m’n haren bij de kapper laten föhnen, want dat verdienik gewoon. En nu is het zo een schijtweer met zo harde wind. ik wil nog minstens tot zaterdag gebruik maken van dit mooie haar maar gaat zo niet lukkken mannnnn
Hele first world problem biecht dit maar
Dat mijn moeder nog niet heeft gekookt als ik thuis kom
Bijv nu, heb gewerkt en 40 minuten gefietst en heb gewoon echt honger, en dan moet ik nog een halfuur wachten
Dat herken ik nog zo van toen ik thuis woonde. Ik was ook altijd teleurgesteld als we dan iets vies aten
Ohhh ja de horror, wéér aardappelen, vleesje, groente
Door alleen nog te eten wat ik lekker vind ben ik overigens wel 10 kilo bijgekomen maar goed beter dik in de kist dan al dat lekkers gemist.
Van die doorgekookte sperziebonen of witlof bah.
Hahha ja he
Gelukkig had ik nu 2 vega worstjes, een halve komkommer en een soort aardappelschotel, dus ik was tevreden
Ik heb dat met mijn vriend. Hij werkt bijna altijd thuis en kookt dan. Maar soms kom ik om half zeven thuis en is er nog geen eten klaar of is hij nog niet eens begonnen? Ik sterf dan echt van de honger.
Er zit iemand naast me in de trein ál zijn nagels te bijten, 1 voor 1 en mét geluid. Ik wordt gek. Red me hier uit. Hij doet dit al 7 minuten en ziet er niet uit alsof hij er bijna klaar mee is. Ik hoor het ook door mijn oordopjes heen. Mijn geluid staat nu zo hard dat iedereen in de coupe met bizzey mee kan zingen denk ik. SOS
Ohh zo irritant! Bij mij was het als grapje bedoeld, maar ik denk niet dat ik hier ooit om ga lachen.
Aan de advertenties op M.arktplaats. Op 1 pagina staan ongeveer 3 ‘echte’ advertenties en 20 keer reclame.
Ja stom he. En als ik een keer vrij ben en ik heb om 17:00 nog geen aanstalten gemaakt om iets te doen moet ik gelijk beginnen
Aan schreeuwende kinderen op straat, bus, trein, winkel. Eigenlijk overal…ugh.
Vanmiddag ging iemand in de knetterhete bib M&M’s eten.
Flikker
Mijn kapper denkt altijd dat ik een prinsesje ben. Dan vraagt ze of ze wat slag in mijn haar mag maken en denk ik, ja leuk. En ik eindig als Honey Boo Boo.
Dat de hele wereld al salaris en vakantiegeld lijkt te hebben en ik krijg morgen pas.
Hahaha ja ik ga meestal ook meteen met mn handen door mn haren hoor. Vind harde krullen afschuwelijk!!!
Er is een weekmenu-topic! Dat is ook regelmatig mijn redding, ik heb een lijstje met recepten die we lekker vinden, maar je wil ook niet elke 3 weken hetzelfde riedeltje herhalen…