Waar erger jij je aan?

aan mensen waarbij je een datum voorstelt om iets te plannen en ze alleen maar zeggen “nee dan kan ik niet.”

okeeee en wanneer kan je dan wel? Moet ik dat raden of wat?

13 likes

herkenbaar! Ik ben pas overgestapt en mijn bereik is zo kut. En woon gewoon in Amsterdam.

Met mijn oude provider was het duurder, maar had ik ook echt veel betere kwaliteit :frowning_face:

Ik stuur dan lekker passief agressief het antwoord via zo’n let me google that for you link :flushed:

1 like

Wij werken wel met bonnetjes, maar dan nog maken de mensen ruzie. Sommige mensen denken dat nummertjes niet voor hen gelden ofzo? Of mensen die niet reageren als je 750 keer hun nummertje geroepen hebt en pas 10 nummers verder in de gaten hebben dat hun nummer al voorbij is en daar ruzie over maken. Zo irritant.

Een groepsapp waarin iets afgesproken gaat worden maar dat lukt niet en dan iedereen koppig blijft en elke zin begint met “Ik persoonlijk vind…”
Ik wacht wel tot de meerderheid het ergens mee eens is :sweat_smile:

2 likes

Dat ik dan eindelijk vandaag mijn salaris krijg en vakantiegeld. En dat het dan om fucking 16.00 pas word gestort…
Had even de stad in willen gaan vandaag :triumph: :angry:

2 likes

Dat iedereen op kantoor het blijkbaar normaal vindt om de ramen open te zetten wanneer de airco aanstaat? Al die verspilde energie! En dan ben ik de geitenwollensok die steeds “ja maar dat is slecht voor het milieu!!” moet roepen als er weer eens iemand z’n schouders ophaalt als ik er een opmerking over maak.

6 likes

Omg ja dit is zo herkenbaar! Bij mij op het werk zitten ook van die types die de hele tijd het raam openzetten terwijl de airco aanstaat.
Ik snap dat echt niet. Denk eens na? Maar goed, ik heb het opgegeven want loop gewoon tegen een muur aan als ik er iets van zeg.

1 like
  1. Online bioscoopkaartjes al moeten kopen, in plaats van gewoon alleen reserveren
  2. 0,50 per kaartje als reserveringskosten, ik maak toch 1 reservering
  3. Het niet online kunnen inleveren van bioscoopbonnen
  4. Die bioscoopbonnen kun je alleen bij een reservering inleveren als je de reservering doorbelt en dat kan alleen tussen 10.00 en 18.00

Wat een onderneming zo, even naar de bios gaan. En ik wil wel gewoon goeie plekken.

5 likes

De magnum reclame met bella hadid waarin ze verleidelijk een ijsje probeert te eten :face_vomiting:

2 likes

Pakketbezorgers die gewoon niet op komen dagen en jij voor Piet Snot zit te wachten.

1 like

Mijn laptop die op het meest ongelegen moment opeens een update gaat uitvoeren:rage::rage:

2 likes

Die Robert Leroy op de radio met zn Ik adem in, ik adem uit.

VOOR MIJN PART ADEM JE GEWOON NIET MEER :mad:

14 likes

Correcties: pakketbezorgers die blijkbaar zeggen dat je er niet bent, maar waarschijnlijk gewoon te lui zijn geweest om langs te komen.

3 likes

Dat ik 24 uur geleden heb gevraagd aan een meisje op United Wardrobe of ze zsm mijn jurk wil versturen maar nog geen reactie heb. Wil hem aan met Open Air (jurk moet uit Frankrijk komen en ingekort worden denk ik). Kind ik wil die fucking glitterjurk, shine all over my body. Shine bright. Let your love shine.

22 likes

Wtf op het moment dat ik dit net verzonden had kreeg ik bericht dat ze het morgen op de post doet.

11 likes

Door jouw post heb ik nu dat stomme lied in mn hoofd dat Og3ne (heetten ze toen al zo?) zong tijdens het junior songfestival. Das een nog veel grotere ergernis :mad:

Nog een reden waarom het dus met terugwerkende kracht van de radio af moet :mad:

1 like

Ik hoopte zo dat ik hierna een berichtje zag staan met: “oooh Thank God ik heb ze weer gevonden!!” maar helaas nog niet. Ik ben altijd alles kwijt, leef dus met je mee. :raised_hands:t4:

1 like

misschien heeft ze dit gelezen :smirk:

1 like