Waar erger jij je aan?

Aan mijn moeder en haar verzamelwoede en dat ze alles kwijt raakt in die shit. Paar weken geleden een regenbroek gebruikt en zij heeft hem opgeruimd en nu kan ze hem niet meer vinden

Nou lekker natte broek zoVetgedrukte tekst

Dat m’n nieuwe Tele2 abbo amper 4G geeft. Heb 9 van de 10 keer 3G en dat is gewoon sloom
En gewoon in grote steden he, niet dat ik in Schubbekutteveen woon want dan snap ik het nog enigszins
Echt arremoei dit, bij KPN had ik zelfs in een tunnel bereik :cry::cry:

Ja gek is dat eigenlijk he, vraag me echt af waar dat dan aan ligt.

DANKJE! Echt. Dit precies. Zo irritant. Ik heb twee jaar terug de scriptie van mijn zusje nagekeken en zij schreef zo vaak ‘opzoek’ dat ik het echt ben gaan haten

1 like

Maar dit ligt aan de context toch? :stuck_out_tongue:
(als het een werkwoordsvorm is, hoort het wel)

He?
‘Wil je dat ik dat boek even voor je opzoek?’

5 likes

Gewoon doen, het is jouw geld en je hoort het gewoon terug te krijgen. Hier heeft inmiddels al 1 iemand het overgemaakt, nog 4 te gaan :poop:

2 likes

Mijn vader zei/zegt altijd: ben je in de kerk geboren?
Ik heb heel lang niet gesnapt wat hij daarmee bedoelde.

4 likes

Mensen die niet googlen? Ik kan me daar zo aan ergeren, vind dat echt een vorm van luiheid ofzo, afwachten tot iemand anders je alles uitlegt terwijl, shocking, die mensen gewoon informatie opzoeken :roll_eyes:

17 likes

Ik oook!!!

Op zoeken :mad:

6 likes

haha ik moet dat ook telkens vragen. dan weet ik het weer ff en dan vergeet ik het de volgende keer weer :roll_eyes:

dat is trouwens een ergernis van mij. ik heb een supergoed geheugen, maar sommige dingen lijken wel heel bewust niet te blijven hangen in mijn hoofd?!

Dat was natuurlijk autocorrect.

Omg dit is mijn allergrootste ergernis in het leven en helaas overkomt het me werkelijk IEDERE DAG WEER. Als ik mailtjes krijg met ‘wat is jullie adres?’ dan denk ik echt REALLY??? :mad:

Ik heb minstens 20 keer per dag de neiging om een lmgtfy te plegen maar ja he dat mag niet want dat is niet klantvriendelijk.

2 likes

Dat mijn apotheek GEEN bonnetjes systeem heeft om aan te geven wie er aan de beurt is
zijn altijd een stuk of 6 mensen binnen en net ook weer drama om wie er nu aan de beurt was, je moet echt als een havik in de gaten houden wanneer je bent echt irritant en zo makkelijk op te lossen!

2 likes

Dat elke scriptiebegeleider (schrijf nu mijn derde scriptie) iets anders zegt/ wil. “Dit moet in de resultaten, niet in de methodesectie” Uhh ok, daar had ik het vorig jaar ook geplaatst en toen moest het juist in de methodesectie. En zo mag ik nog 100 dingen aan gaan passen :roll_eyes:

Ik ben mijn mapje met al mijn pasjes kwijt; OV, pinpassen, rijbewijs, zonnebankpas, sportschoolpasje. :sweat:

Ik haat mijn leven.

Mensen die niet punctueel zijn. Punctueel is mijn leveennnnnnnnn dus ik snap al die andere mensen niet

18 likes

Aan mijn super slijmerige collega :roll_eyes: lekker likken bij de baas.

1 like

Vervelend! Ga je stappen na. Ik hoop dat je ze snel vindt.

1 like