Nee dat is waar maar ik vind het ook een beetje gek dat je er helemaal niet op terug komt
Nja wat kan ik je zeggen. Sorry dat je het zo persoonlijk neemt? Ik zal het iig nooit meer doen.
Dat is fijn
Ik kan helaas niet anders als het persoonlijk nemen
Aan de AVG waardoor een website hebben en bloggen niet meer leuk is
Oei ik moet me inlezen blijkbaarâŠ
Heb echt nog niks gedaan aan mân blog ofzo.
Ik weet niet hoe het in België is, maar op Europees gebied heb je de GDRP oid. @tuula heeft er een blog over geschreven: https://www.lastdaysofspring.com/2018/05/avg-checklist/ (hoop dat linkjes delen mag )
Hahaha jezus.
Ik dacht even dat dit over de schelddiscussie ging.
Ging al bijna vragen de Heer zijn naam niet te misbruiken.
Omg zoveel stappen⊠Thanks (en @tuula ook!!), ik ga me er dit weekend (of het volgendeâŠ) aan zetten!
Oei, heb ik niet meegekregen. Ik bedoel het alleszins niet slecht t.o.v. de Heer.
Oude mensen die niet weten waar ze heen moeten in de trein
Print je reisadvies uit ofzo maar val mij niet lastig, ik werk niet bij de ns
Alle mensen met wie ik op dit moment als sardientjes in een blikje in de trein sta.
De regenpijp naast mân huis is stuk en het maakt zoân vervelend geluid, ugh.
En bedrijven die hun voorwaarden aanpassen n.a.v. die wet en het nodig vinden me daarover mails te sturen. Vast heel goed en verplicht enzo, maar ik word gek van al die mails met âwe vinden je privacy belangrijk, daarom hebben we onze voorwaarden bijgewerktâ. Helemaal niet, je bent het gewoon wettelijk verplicht.
Hahaha dat lijkt me ook niet echt fijn om naar te kijken
Haha, ja, ik heb er ook een heleboel gehad (en eentje gestuurd). Overigens wel gezegd dat het moest
Aan het feit dat ik nog steeds wacht op 5 mensen die mijn Tikkies betalen. Hoe moeilijk is het. Moet ik de Tikkiepolitie gaan uithangen
Kleine irritatie: mensen die hun stoelen niet terugschuiven/aanschuiven wanneer ze weer opstaan. Zo heb je de stoel toch niet aangetroffen?
Dat mijn vriend in tien minuten al 6 scheten heeft gelaten in zijn slaap.
Mân grootste ergernis in de klas zijn de open deuren. Gelukkig heb ik kinderen die dan naar de deur rennen en hem dichtdoen en daarna het andere kind aanspreken als ze terug komen