Waar erger jij je aan?

Ik zit in een groepsapp met onder andere mijn vader en als hij een vraag stelt aan mij en ik reageer niet gelijk, dan vraagt hij het privé. Ook als ik daar niet binnen een paar uur reageer stuurt hij vraagtekens en als ik dan nog niet reageer dan gaat hij mijn vriend appen. Zooooo irritant. Hij heeft echt niks te doen.

1 like

Nog eentje voor op de lijst verboden etenswaren op de trein: ontbijtgranen.

1 like

Hoe eet je dit in de trein dan? Of gewoon droog ofzo haha

Droog ja, liefst met erg overdreven kauwbewegingen zodat je, waarheen je ook kijkt, de persoon in kwestie altijd in je ooghoek ziet eten :slightly_smiling_face:

Mijn broertje heeft zo vorige week een botsing veroorzaakt. :disappointed:
Ik was zoooooo boos!

Hahaha ik snap ook niet waarom je dat zou eten in de trein

Moet hij dan zelf de schade vergoeden vraag ik me dan af?

Hij zat op het moment dat het gebeurde niet op zijn telefoon, maar had vlak vantevoren gekeken waardoor hij een te kleine remweg had toen de bestuurder voor hem plots op de rem trapte. Hij zei dat de verzekering alles dekte.

Haha aahh ouders…
Als mijn vader mij een vraag appt heb ik ‘t idee dat hij altijd letterlijk wacht met zijn telefoon in z’n handen tot ik antwoord
Want als ik reageer zie ik gelijk blauwe vinkjes :sweat_smile::unamused:

2 likes

Hardop lachen op de metro om deze:

Sorry

8 likes

HAHAHAHAHAHAHA dit maakt mijn dag

1 like

Dat ik morgen weer moet werken.
Ik kom net terug van een weekendje weg en heb dan altijd zo’n moeite om te accepteren dat ik hier woon en dat ik eem gewone baan heb. Het voelt zo ontevreden en ondankbaar.

1 like

Mensen die al hun ledematen gaan kraken terwijl ik naast ze zit. Krijg daar echt rillingen van. Vingers, polsen, nek etc echt niks wordt overgeslagen

6 likes

Hebben jullie ook wel eens dat je niet kan slapen omdat je zo erg een liedje in je hoofd hebt? Ik heb vannacht zo lang wakker gelegen omdat ik Carwash in m’n hoofd had. De hele tijd die kreten van Christina Aguilera door m’n hoofd heen :mad:

9 likes

Ok laatste voor vandaag hoor, beloofd! Wanneer leidinggevenden geen leiding kunnen geven. Mijn collega en ik doen al bijna twee weken een pokkesaaie taak die eigenlijk niet de onze is omdat er zogezegd geen ander werk is.

De werksfeer is heel informeel op kantoor dus toen ik zei “pfff wanneer krijgen we weer echt werk?” had ik niet verwacht dat de afdelingschef mijn leidinggevende op de vingers zou tikken omdat ze ons niet beter, tja, begeleidt.
En nu is zij nogal geïrriteerd omdat ze “betrapt” is, terwijl ik gewoon dacht dat er écht niks anders te doen was.

Kan ik niks aan doen he gofferdomme

Iedereen die ‘opzoek’ aan elkaar schrijft.

6 likes

O jaaa, mijn nichtje doet dat ook uit verveling. Als het ‘nodig’ is, vooruit dan maar. Alleen als zij even niks doet, dan gaat ze kraken en als je er wat van zegt dat het uit gewoonte is, dan wordt ze boos. Het is haar nieuwe nagels bijten geworden.

Bleggh ik haat het en vind het nooit nodig :confounded:

Hahah ik las aanraken ik dacht huh??

@VickyViolence waarom reageer je niet op mijn post over het scheldwoord in je post?

Huh je stelde toch geen vraag?