empathie van een stoeptegel zulke mensen
Aan mensen die nooit lachen om filmpjes waarin iemand valt.
Heb je dat ook met zwart?
De pomp van het zwembadje van de buren dat de godganse zomer herrie maakt. Laat me in vrede buiten zitten
Hahahaha jaa. BWEUH.
Dat ik veel dingen op dit forum dubbel lees omdat ik âantwoordenâ uitklap & dan doorscrol en het even verderop nog een keer lees.
Of ben ik er nog niet achter dat er een andere manier is? Ben te lui om te zoeken
Dat ik me altijd schuldig voel als ik binnen zit met dit weer. Heb geen lekkere buitenplekje en geen zin in drukte van een park.
dat dieren al-tijd worden afgeschoten als ze iets âverkeerdsâ hebben gedaan bij een mens.
zoals aanvallen > doden.
alsof alle andere dieren dan ineens denken âoh kijk Kees is doodgeschoten omdat hij dat deed, laten we het niet meer doenâ
*ja ik weet de andere/echte redenen .
ja sorry ben heel kortzichtig wanneer het om dierenleed/doding gaat.
Dan vraag ik me een beetje af hoe jij je voelt over wat er vandaag weer is gebeurd bij de oostervaartse plassen?
Ik kreeg zoân dubbel gevoel, omdat ik best wel snap wat die activisten doen en ik ben het volledig eens met het feit dat ze het verschrikkelijk vinden wat er daar gebeurt. Maar ze hadden toch ook wel kunnen bedenken dat deze actie helemaal verkeerd zou aflopen.
Ik ben gewoon heel erg boos op de debielen die het uberhaupt nodig vinden om een fucking kunstmatige bedoeling aan te leggen om vervolgens dieren in op te sluiten en dat het dan ook nog een klote gebied is geworden om voor die dieren in te leven. Maar ik vind het ook vreselijk dat er nu dieren afgeschoten moesten worden of gevaar liepen omdat ze op snelwegen belandden door die doorgeknipte hekken.
Wat een ellende
Helemaal mee eens dit
Naja als er verder niks aan de hand is kan er best om gelachen worden vind ik.
âik heb zoiets vanâŠâ
Dat ik slecht ben van gister, nog steeds fucking moe en dan niet kunnen slapen. Kan die kut telefoon ook nooit weg leggen.
Dit is echt waarom het goed is voor mijn bloeddruk dat ik niet meer elke dag op de snelweg rijd. Iedereen op zân telefoon de hele tijd, en helemaal kut als je in de file achter iemand op zân telefoon zit, dan erger ik me ook kapot aan dat ze niet meteen aanschuiven als het een beetje rijdt heb deze emoji echt gemist een week lang omg
Mijn gestoorde buurvrouw die al de hele avond kkluide* muziek zit te spelen. Zij woont op het 1ste verdiep, ik op het 3de. Ik leef Ă©cht mee met mijn buurman op het 2de en ik begrijp niet waarom niemand de politie belt?
Een dozijn incidenten hebben overigens al bewezen dat overleg met haar compleet zinloos is. Ze is zo ver van de wereld dat ze, toen mijn vriend en ik hier pas woonden, mijn moeder als zijn vriendin zag (???) en een praatje met 'm sloeg terwijl haar tiet uit dr blouse hing. Mij scheldt ze iedere keer ik dr in de gang tref de huid vol terwijl ik nog geen enkele keer met haar op gesproken. Je mag er dus vanuit gaan dat die vrouw volledig dr trappers kwijt is.
Edit mods:
*kk = afkorting voor kaka, oftewel poep in de Vlaamse taal
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/kaka
De lift in ons appartementsgebouw is al van gisteren stuk en dan piept die non-stop tot het gerepareerd is. Ik word intussen een beetje gek van dat lawaai
Haha wow jij bent de eerste Belg die ik met kanker (ofja kk? Haha) zie schelden. Geen omg maar opvallend haha. Wel een kutte buurvrouw trouwens.
Oei ik vind dat kk ook niet zo heel fijn om te lezen
Om dr trappers kwijt moest ik wel hardop lachen