Aan veganisten die voor alles wat ze eten ‘vegan’ zetten
Wat heb je gegeten? “Vegan taart met een vegan latte”
Zeg gewoon taart en koffie
Ja ik vind dat ook altijd irritant, maar ik snap het ook wel weer. Want als je het niet doet en je zegt bijvoorbeeld ‘ik heb pizza gegeten’, krijg je weer mensen die zeggen ‘huh maar je was toch veganist???//??’
Van die mensen die door zitten te zagen en vinden dat je dingen moet doen zoals zij het doen. Eh nee?
Ik heb steeds de neiging op avatars te klikken van mensen die online zijn door dat groene randje eromheen. Om dan hun stories te bekijken
Dat ik bij god niet weet op welk forum ik wil posten en meh het is allemaal zo anders ik beide fora.
Ik denk dat het hier qua inhoud/leden het meest op EGF lijkt
Ik erger me aan het feit dat ik een burrito had besteld, maar de verkeerde kreeg die echt HELEMAAL vol zat met jalapeno’s en dat trek ik niet dus toen kon ik het weggooien. En nu heb ik eigenlijk nog steeds honger.
Ik heb vandaag de hele tijd van zulke flashbacks van gênante interacties die ik deze week heb gehad. Why
Hahaha ja goeie. Denk dat ik alle mogelijkheden tot soggen aangrijp op dit moment, maar kan ik beter niet doen.
Was trouwens geen kritiek op wtf zelf hoor maar bepaalde berichtjes
Ik dacht juist dat die kleur iedereen stond!
(Het is mijn lievelingskleur voor kleding)
Wow ik heb nu al m’n hele bestelbedrag teruggestort gekregen. Plus 2,50 extra korting haha.
Zal ik opnieuw wat bestellen?
Ja heb nog nooit iemand gezien waarbij ik het lelijk vond.
Maar die dragen t waarschijnlijk ook niet dus makes sense
Sowieso ja! Deel je wel met ons wat je gaat bestellen?
Je mag meedenken haha! Via ubereats, in Utrecht.
Ondanks dat ik nog super weinig heb gegeten, heb ik niet heel veel honger meer. Neig naar salade of pokebowl maar dat is wel een beetje saai wellicht.
Salade van SLA is ook wel lekker. Heb je ook nog het gezonde gevoel na je burrito debacle.
Aan de idiote buren die het een goed idee vinden om om 22.30 te starten met een boorsessie die nu al een half uur aan de gang is.
Aan mezelf. Ik wil dus best wel daten, maar ik knap zo snel af op mensen online En ik ben dus altijd bang dat het tegenvalt, dus probeer ik het maar gewoon niet eens.
Ik vertelde een vriendin over een date waarmee het is stukgelopen, zei ze ‘ja, een relatie is ook niet alles’.
Klap voor dr bek