Natte sokken
Ja en doornappel en nachtschade zelf (of is dat belladonna) maar daar kan niemand echt goed tegen want die zijn ook echt vrij giftig. Ik had wel een vriend die wilde gaan trippen op doornappel, maar waarom weet ik ook niet want ongeveer100% van de beschreven trips was ronduit nachtmerrie waardig
Eens! Tenzij je van te voren weet dat je een kwartier lang moet poepen, dan vind ik het een beetje lullig.
Aan de pijn in mijn onderrug ik moet hem echt meer gaan trainen. Voel mij net een oude oma.
Nachtschade klinkt echt als een feestje?
Haha, ik zou ook zeker naar Nachtschade toegaan.
Het klinkt inderdaad als zo’n duistere party waar net teveel mensen in zorgwekkende toestand in de gang of ergens op een bank liggen.
HAHAHAHAHA. Die laatste zin ga ik onthouden.
ik pis in me broek hahaha
Aan mijn huisgenoot die met de deur aan het smijten is steeds. KAPPEN!
En dat komt ook altijd samen, de hel
Ik wil ergens reserveren en er staat op de website dat je vanaf 8u kunt bellen. Heb nou al 180x gebeld en de lijn is steeds bezet Zo irritant
Het lijkt alsof het voor haar niet zo heel belangrijk is en ze er geen prioriteit aan wil geven, lijkt me heel vervelend…
Ik erger me aan het feit dat mijn beer en hond uit mijn avatar niet tot zijn recht komen
Edit: oke nu ik post valt het wel mee gelukkig!
Ja dat snap ik heel goed! Als ze het echt zo graag wil, dan handel je er ook naar toch? En geef je het prioriteit over andere zaken? Ik hoop dat jullie uiteindelijk toch een datum kunnen vinden!
Heb je Micha Wertheim over gehandicapten wel eens gezien? Best grof… maar op zich vind ik het goed gevonden. Staat op YouTube. Ik ben het er niet mee eens (misschien schrijf ik dit ten overvloede ) maar ik vind het wel creatief bedacht.
Citaat
Zo herkenbaar. Ik was pas ook in een ah waar ik nog nooit geweest was. En wat was dat vreselijk. Ik besefte toen dat ik wel heel erg verwend ben met mijn ahxl in de buurt.
Grrrrr waarom is het tegenwoordig niet meer stíl in een stílteruimte?! Koppuuu diiiicht
Allerlei handige gadgets hahahahahahaha.
omdat ik ooit op forumvoordemocr… heb geklikt kom ik steeds daar terecht als ik ‘forumf…’ invoer. nee zelfs bij de ‘fo’ al
ja dan ben ik alles kwijt toch? kan ik ook gewoon alleen die wissen?
ff proberen