Waar erger jij je aan #4

Ja en anders iemand van de 2 t/m 8 wel :stuck_out_tongue_winking_eye: Krijg dan zelf altijd eerst een mini-vreugdemomentje als ik een zeldzame keer zo goed eindig om 1 sec later dat realisatiemoment te hebben haha

Jaa fuck ik las nu 9 uit 1299 en dacht wooooow zo dichtbij. Maar het betekent natuurlijk niks hahahaha

Ik ben ook een keer 6e geweest. Nr 1-5 kwamen niet eens opdagen toen. Je weet het nooit!

En het komt ook regelmatig voor dat mensen hun papierwerk niet op orde hebben.

1 like

Dat is waar natuurlijk, maar bij deze sociale huur loting dingen worden ze in >95% van de gevallen door de nummer 1 geaccepteerd en zie heeel af en toe staan dat het door nummer 2 of 3 is geaccepteerd, en misschien dat ik ooooit (ik reageer al meer dan een jaar bijna wekelijks op dit soort dingen) een keer nummer 4 heb zien staan haha. dus ik zie het somber in :stuck_out_tongue:

Mja dat is balen. Hopelijk vind je snel iets.

1 like

Dat iemand de dop van mijn ventiel heeft gehaald en ik nu naar huis kan lopen.

Ik nam net een hap uit een nak’d reep omdat er niks anders in huis is en ging bijna over m’n nek. Hoezo eet mijn vriend dit??

5 likes

Aan mezelf. Heb me echt heel schompes zitten vreten aan brie (2/3 van het ding) op crackertjes en digestive koekjes (2/3 pak). Zit echt zoooo veel. Zo ongezond gedrag dit. Snap niet helemaal waarom.

1 like

Ik wil dit jaar graag op vakantie via een reisorganisatie en niks zelf uitzoeken. Vlucht incl enz geen stress. Maar mijn vriend vind dat saai en wil met de auto en dan het liefst een week van te voren een airbnb boeken.

1 like

Wij hadden een zelfstandige rondreis via NRV geboekt in Marokko, wel een gearrangeerde taxi bij het vliegveld, huurauto wordt gebracht en alle hotels zijn al geboekt, maar daar buiten kun je zelf lekker rondcrossen en zien wat je doet, niet erg avontuurlijk, maar ook niet erg stressvol

Dat is me ook al te avontuurlijk! Ik wil gewoon naar Curaçao :sleepy:

1 like

Dat ik nergens meer vegetarische rookworsten kan vinden (of mijn supermarkten zijn gewoon stom). Ik weet dat het mei is, maar de Unox schappen liggen ook nog vol met verschillende rookworsten

Aan die tyfus lelijke extensions van dat kind in de hollands nieuwe reclame. Sowieso die hele kut reclame. Maar vooral die lelijke extensions

15 likes

Bij mij hebben ze de roockworst van dvs vervangen voor de vegeterrier :frowning:

Oh dat kan ook nog ja. Die heb ik nog niet gezien.

Haha, ik proef je woede. Laf it.

1 like

Het is een seizoensproduct, komt van het najaar weer terug, maar ligt niet aan je supermarkten dat ie er niet meer ligt.

1 like

Ik heb vd week nog de vega Unox bij de ap gezien

1 like

Mijn moeder: “Wat wil je voor je verjaardag hebben?”
Ik: ik hoef niks, maar als je perse iets wil geven doe dan maar een bijdrage voor een Fitbit Versa.
Mijn moeder: “Oh ik heb nog wel een smartwatch (lees activitytracker van Aliexpress), je mag die wel hebben”

Vraag dan gewoon niet wat ik wil hebben?!
En nu kan ik uit goed fatsoen dat ding niet alsnog per direct voor mezelf bestellen. Had ik maar niks gezegd
:expressionless:

3 likes

Hier ben ik zo mee eens! Ik kan me zo aan die reclame ergeren

1 like