Waar erger jij je aan #4

Dat m’n hoest overdag denkt: mweh. En 's nachts: HIER BEN IK WEER. ELK UUR!!!

4 likes

Godvertyfus waarom doet het zo’n pijn om ongesteld te zijn
Ik kan me zo toch niet concentreren

Waarom wordt dit niet afgeschaft (of waarom mag je niet gewoon thuis blijven in een bed vol kussens en zachte dekens met netflix en boeken en lekker eten en thee)

5 likes

Verwende biecht misschien, maar ik zou vanavond naar iemand gaan en diegene zou voor eten zorgen. Dat gaat toch niet lukken, daar en het eten en nu doen we het bij mij thuis. Nu moeten we/ik alsnog iets bedenken/boodschappen doen, en ik vind zelfs dit kleine ding om te moeten regelen al te veel. En mijn huis moet ik nu dus ook opeens opruimen, dat stond niet op de planning. Wil rust aan mijn hoofd. Word even gek van alle dingen om me heen die aandacht vragen.

Nieuwbouw eengezinswoningen zijn zo duur in Den Haag. Ik vraag me echt af wie dit allemaal kan betalen?

Andere ergernis is ook dat alleen appartementen óf villa’s worden gebouwd en niks tussenin.

:disappointed: Ik weet niet wat ik moet doen.

Oh dat zou ik ook heel irritant vinden ja, vind het niet verwend hoor! Kun je niet iets afhalen of laten bezorgen?

Net weer een verpakking open moeten maken waar netjes in een hoekje staat ‘hier open maken’ en dat het daar dus TOTAAL niet lukt. Het ziet er dan niet eens uit alsof ze het daar makkelijker proberen te maken. De andere kant scheurde veel makkelijker open…

4 likes

Ik zat lekker in de tuin in de zon te genieten, gaat de buurman het gras maaien.

1 like

In t Westland bouwen ze wel eensgezinswoningen of wil je daar niet heen?

Ik wil dicht bij mijn ouders blijven (centrum den haag). Maar ik kijk wel daarbuiten! Locatie moet ook wel goed zijn, snelweg goed bereikbaar en goede ov.

De huizen die in DH gebouwd worden zijn wel prachtig hoor:

3 likes

Ah ja, snap ik! Dan weet ik ook ff niks. Jaaa dat zijn hele mooie huizen, rijd er bijna dagelijks langs ivm werk. Zou er alleen echt niet willen wonen want niet echt gunstig gelegen qua winkels enzo… oh, en duur :rofl:

1 like

De reacties op dit artikel waarin mensen het over kamperen hebben, en dat dat toch wel spannend is met kleine kinderen.
Ten eerste is dit geen kamperen, want behalve dat de buitenkant van stof is, is dit gewoon een vakantiehuisje. En ten tweede kun je ook prima wel echt kamperen met kinderen, ik ging vanaf een maand oud kamperen, en mijn broertje was ook iets van 8 maanden geloof ik toen hij voor het eerst mee ging. Dat spastische gedoe altijd…

8 likes

Ook echt vanwege de omgevingsgeluiden en het licht :confused: in wat voor bunker wonen die mensen

2 likes

Dit is Vroondaal!

1 like

Dat de werkdagen van deze week zo enorm langzaam voorbij gaan. Heb bij de lunch al het gevoel dat ik een hele werkdag erop heb zitten.

Dit heb ik ook, ik heb nu ook gewoon te weinig taken waardoor alles zo langzaam gaat!

1 like

Mijn wasmachine maakt zo’n herrie dat ik de tv niet meer kan horen.

13 likes

ik kijk nu zo’n Europees debat via de npo en het debat wordt in het Engels gevoerd, raad eens welke taal de Fransman spreekt?

Croissant

13 likes

Hahaha made me lol

2 likes

Er komt nu steeds een radioreclame van t-mobile voorbij. Ze hebben het daarin over de “beter stap je over-weken”.
beter stap je over?” ??? Dat is toch gewoon onnozele straattaal?

9 likes

Geen idee of het al gepost is, maar ik erger me aan die reclame van Ylonn (of zoiets) op YouTube, een of ander nieuw ontharingsmerk. Überhaupt al om het feit dat hij ongeveer 5 keer oppopt als je een video kijkt, en hoe die influencer-wannabe vrouw haar promotiepraatje doet. Zo semi nonchalant liggend op haar bed met die verpakking in haar hand, terwijl je gewoon merkt dat ze alle tekst opleest. ‘Ja uhhh na drie keer gebruiken merk ik echt dat ik minder huidirritatie heb.’ Kan me niet voorstellen dat iemand met die reclame denkt: ‘Ja, dit moet ik hebben.’

1 like