Nee, dit is echt niet normaal. Je bent toch geen pandjeshuis. En zelfs bij een pandjeshuis ben je het product kwijt als je niet op tijd betaalt.
Ik heb ook een MP ergernis! Ik krijg ineens alleen maar berichten van mensen die mn 06 willen. Fuck off, waarom. Als we nou al helemaal een deal hebben enzo, ok dan kan ik er in komen. Maar als eerste contact meteen 06 vragen vind ik raar. Is dit een nieuwe oplichterij ofzo.
De nieuwe truc is iemands 06 krijgen. Een proeftikkie via whatsapp sturen van maak maar 1 cent over zodat ik weet dat je betrouwbaar bent. En vervolgens iemands hele rekening leegplunderen.
Nouja dat is al best een oude toch? Die ken ik iig al. Maar idd miss willen ze mn nummer daar voor. Jammer de bammer, ik ben veel te geslepen.
De doos in de stiltecoupe die dr telefoon opneemt en eerst aangeeft dat ze niet kan bellen omdat ze in de stiltecoupe zit maar vervolgens wel minutenlang door blijft ratelen over nutteloze dingen
Ik moest een nieuw wachtwoord ergens voor aanvragen en ik zou binnen enkele minuten een mail krijgen met het nieuwe wachtwoord. 4 uur later en nog steeds geen wachtwoord te bekennen . Ook niet in de spam oid
Ik had dat laatst ook een keertje, was een jongen die zich voordeed als meisje die me appte en toen een jongen bleek te zijn en leek gewoon een manier om meisjes te fixen?
Een hotel waar ik vorige week heb geslapen heeft bij de reservering een bedrag op mijn creditcard gereserveerd en nog niet vrijgegeven, ook al heb ik ter plaatse de rekening betaald. Ik ben niet je bank man, blijf eens van mijn krediet af.
Die verkopers aan de deur!! Vandaag is dezelfde jongen gewoon 3!! keer aan mijn deur geweest. Bestaat er ook zoiets als een Nee sticker hiervoor zoals bij reclame want ik word er woest van, schrik me iedere keer de tering als de deurbel gaat.
Ooh thanks, superhandig! Ga het meteen doen
Mensen die denken dat de oude bewoner hier nog woont. Hoevaak hier wel niet iemand voor de deur staat aan te bellen⌠'s nachts ook gewoon. En het zijn ook enge types met vage verhalen
Kinderen die krijsen en huilen in het ov en ouders die niets zeggen of doen. Heb zelf ook een kind en hoop niet dat t ooit bij mezelf gebeurt maar vind t echt vervelend
Mijn kind. Wtf, ga slapen?! Normaal slaapt ze al om 19.00, nu ligt ze nog steeds te blèren
Oooh niet leuk. Ik erger me eraan dat mân dochter alweer om 5.38 uur wakker was.
Ook veel te vroeg ja . Slaapt ze normaal wel wat langer uit?
Nou de laatste 2 weken ineens niet meer. Ervoor soms 7.00/7.30 uur. Alles na 7.00 uur ben ik al blij mee
Dat iemand in de familiaire sfeer mij belt en het gesprek begint met: âAls je thuis bent MOET jeâŚâ Oke vriend, ik moet niks.
Ik heb mân neus heel erg verbrand zaterdag en nu lijkt het alsof ik schurft heb
Ik kan er ook niet afblijven dus het ziet er echt dramatisch uit.
Dat mensen me bellen om de kleinste dingen. App gewoon ik heb geen zin in small talk om dat gesprek maar op te vullen. Terwijl je ook gewoon kunt appen met hey wil je ff dit en dat doen. Ik onthou dat niet als je een dag van te voren belt voor iets
Ik ben bij een loting appartement op plek 9 van de 1299 gekomen. Ik heb er dus heel veel âachter me gelatenâ, maar je kunt er alsnog geen fuck mee want de nummer 1 accepteert het toch wel